Tørrestativ....
Fra : Pia Rasmussen

Dato : 07-03-01 17:10

Der skulle vel ikke være en eller anden derude med et kreativt forslag til
et tørrestativ?
Det skal være solidt, praktisk, men også meget gerne lidt sjovt at se på.

På forhånd tak.
mvh Pia.

Fra : Bo Kjær Olsen

Dato : 08-03-01 10:35

Krativt tjae..
Jeg har lige købt et solidt paraplystativ i Jysk Sengetøjs Lager til 198KR,
det fylder ikke meget i landskabet når det er foldet sammen.

Mvh,
Bo

Fra : Martin Hansen

Dato : 09-03-01 00:45

On Wed, 7 Mar 2001 17:10:00 +0100, "Pia Rasmussen" <torpe12@get2net.dk> wrote:

>Det skal være solidt, praktisk, men også meget gerne lidt sjovt at se på.
Tja man kunne jo flette snorene, i stedet for som normalt at hænge dem paralelt.
Lidt ascii grafik (skal ses i mono font):
Normat tøresnors ophæng
----------
----------
----------
----------

Alternativ.

/\/\/\/\/
\/\/\/\/\
/\/\/\/\/
\/\/\/\/\
/\/\/\/\/
\/\/\/\/\

Laver man så også rammen buet eller blot i en vinkel får man noget ret flot. samtigdig er der mindre
tendens til at en afsnorende hænger lavt, pga et tungt stykke tøj da de alle støtter hinanden.

--
MVH. Martin
Sønderborg