Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Trådløs telefon og banke på
Fra : Michael Glud Anderse~

Dato : 31-12-02 13:33

Jeg har en gammel Siemens trådløs telefon, der er ved at være moden til en
udskiftning. Jeg bruger "banke på" tjenesten en del, og kunne godt tænke mig
at se nummeret på den der banker på. Er det muligt at finde en trådløs, der
understøtter dette?

Mvh og godt nytår!
Michael Glud Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-03 15:32

On Tue, 31 Dec 2002 13:32:43 +0100, "Michael Glud Andersen"
<michael.glud.andersen@uni-c.dk> wrote:

> [...]
>at se nummeret på den der banker på. Er det muligt at finde en trådløs, der

Beocom 6000 påstår de understøtter det. Jeg kan dog ikke finde ud af
det.... men har kun prøvet i et par dage.

Hvis du bruge TDC skal du først abbonere på "vis nummer plus" istedet
for "vis nummer" og "banke på". Så skal man, når det banker på, trykke
"R" vente og så trykke "9" og derefter bør nummerviseren vise det
nummer der banker på. "vis nummer plus" tæller som 2 ekstra tjenester
- men det erstatter jo også 2 så det går vel lige op. Bare ring til 80
80 80 80 og bed dem om at ændre det. Husk at du bagefter skal slå "vis
nummer plus" til - ved at trykke *43#

Har har endnu ikke kunne få det til at virke - hverken på min trådløse
beocom 6000 eller min almindelige B&O 2500 ..

Mvh
Erik
--
Besøg http://www.lidtfedt.dk
inspiration til et bedre liv med

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 11:55

> [...]

>at se nummeret på den der banker på. Er det muligt at finde en trådløs, der

Har tjekket med B&O, og BeoCom 6000 understøtter *ikke* "Vis Nummer
Plus" - det at man kan se nummeret på den der banker på. Så den
trådløse kan ikke

Mvh
Erik