Problemer med installering under xp
Fra : Dennis

Dato : 31-12-02 13:34

Når jeg prøver at installere word 97 på min maskine med windows xp går det
galt.

Selve installeringen fungere fint nok men når det er færdig kommer følgende
fejllmed.:

Artgallery.dll kunne ikke registrere sig selv i systemets
registringsdatabasen.
Ms Word 97 installationen blev ikke fuldført

Hvordan får jeg installeret word på min maskine? Jeg mener da godt at word
97 kan leve under xp

Dennis

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-12-02 17:02

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ms Word 97 installationen blev ikke fuldført
>
> Hvordan får jeg installeret word på min maskine? Jeg mener da godt at word

Fejlen kan jeg desværre ikke lige hjælpe dig med, men jeg kan bekræfte, at
office 97 sagtens kan køre under xp.
Jeg har den selv installeret sammen med andre officepakker.
Umiddelbart kan jeg ikke finde artgallery.dll på min harddisk, så det kunne
være, at det er et eller andet, som du installerer, som det går galt med.
Jeg mener at denne fil hænger sammen med cliparts, så prøv evt. at lade være
med at installere dem, og se om det så hjælper.

Kurt