Candida udrensning!
Fra : MZO

Dato : 31-12-02 13:20

Hej hvem har erfaring med bivirkninger ved en voldsom candida -udrensning
hilsen Alexzander

Fra : jamera

Dato : 13-01-03 15:50

"MZO" skrev d. 31-12-02 13:20 dette indlæg :
> Hej hvem har erfaring med bivirkninger ved en voldsom candida
-udrensning
> hilsen Alexzander

hej Alexander....

Jeg har ikke prøvet voldsom Candida-udrensning, men jeg har mange
symptomer på at jeg er belastet af Candida......synes det er
hammer-svært ( også psykisk ) at overholde en streng kur, så jeg er ikke
nået så vidt som til at til at få bivirkninger af udrensning. Men har et
stort ønske om at kunne gennemføre kuren.......en dag.

Jan, Århus

Fortæl gerne om dine erfaringer

http://www.kandu.dk/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-01-03 07:14

Hej Med jer

"jamera" <jamera.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Men har et
> stort ønske om at kunne gennemføre kuren.......en dag.

Jeg har en gang tidligere været plaget af candida, og fik
homøopatisk behandling ved en kinesiolog - dette gik let og
smertefrit - samtidig med at jeg åd voldsomt mange hvidløg - det
hæmmer nemlig candidasvampen.

Lige nu er jeg igen i behandling, har været presset af arbejde og
eksamen og sådan......og er svampen har igen bredt sig - denne
gang dog ikke så meget. Behandlingen er igen nogle dråber i et
glas vand........sammen med 2 fed hvidløg dagligt.

hvis i ønsker at komme i behandling hos den kinsiolog jeg bruger
kan i maile mig direkte.

> Jan, Århus
>
> Fortæl gerne om dine erfaringer

hermed Gjort
Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : jamera

Dato : 14-01-03 10:31

hej jomfru...

maile dig direkte........hvordan??
Jeg synes det lyder lidt for nemt, men det kommer jo nok an på hvor
meget man er belastet. Ok, hvilken kinesiolog bruger du?

Candida-fyren

http://www.kandu.dk/

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 14-01-03 13:57

> hej jomfru...
>
> maile dig direkte........hvordan??

Ved at klikke besvar istedet for svar til gruppen.

> Jeg synes det lyder lidt for nemt, men det kommer jo nok an på
hvor
> meget man er belastet. Ok, hvilken kinesiolog bruger du?

Netop det jeg ikke vil offentlige gøre her - UDEN min kinesiologs
tilladelse.
og jeg var meget belastet.

> Candida-fyren

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : jamera

Dato : 14-01-03 14:33

"J¤mfruen\)" skrev d. 14-01-03 13:57 dette indlæg :

> [...]
> hvor
>
> Netop det jeg ikke vil offentlige gøre her - UDEN min kinesiologs

nååe.....nu forstår jeg........jeg er ikke i et traditionelt
nyhedsforum, jeg er inde på http://www.kandu.dk , hvor man kan "snakke"
med andre på nyhedsgrupper.....og jeg kan ikke downloade gruppen til min
Outlook.........så derfor kan jeg ikke maile direkte

Jan, jamera@ofir.dk

http://www.kandu.dk/