Tak for året der er gået
Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-12-02 12:29

Takker for alle de gode råd, vejledninger og oplevelser der er fremkommet i
årets løb og ønsker alle i NG et GODT NYTÅR med masser af kørsel og
oplevelser.

Allan Bojesen

P.S. Pas nu på snapsen i aften, svoger

Fra : m.grewy

Dato : 31-12-02 12:32

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message

> Allan Bojesen
>
> P.S. Pas nu på snapsen i aften, svoger

Er jes vestervang din svoger :)

Michael

Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-12-02 12:53

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

> Er jes vestervang din svoger :)

Nej, det er det nu ikke - har ikke æren at kende Jes´ søster (hvis en sådan
haves)
Men hangen til snaps er den samme Dog tror jeg ikke at have set svoger
gå kold, i så fald er det mange år siden

Hov, Michael - du glemte at ønske mig godt nytår. Det kan du ikke være
bekendt ))

Allan Bojesen

Fra : m.grewy

Dato : 31-12-02 13:24

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message

> Hov, Michael - du glemte at ønske mig >godt nytår. Det kan du ikke være
>bekendt ))

Det må du da undskylde :)
Så godt nytår også til jer andre

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-12-02 14:56

Allan Bojesen wrote:

> [...]
Jeg tænkte sgu nok der ville komme sådan en bemærkning flyvende

> Nej, det er det nu ikke - har ikke æren at kende Jes´ søster (hvis en
> sådan haves)

Den haves, men hun er altså kun 14

> Men hangen til snaps er den samme Dog tror jeg ikke at have set svoger
> gå kold, i så fald er det mange år siden

Snaps... Brrrrrrrr...

Nåja, inden jeg glemmer det: Godt Nytår! ...og det gælder også resten af
ng'en
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 01-01-03 18:49

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte sgu nok der ville komme sådan en bemærkning flyvende

Jamen Jes, har du ikk selv lagt lidt op til det med alle de drukture du har
taget med folk her fra gruppen.. du kan jo bare lade være!!

--
Michael Frederiksen - der ikke har haft fornøjelsen af at drikke med Jes,
og heller ikk selv kan lade være ;)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-01-03 22:23

Michael Frederiksen wrote:

> Jamen Jes, har du ikk selv lagt lidt op til det med alle de drukture du
> har taget med folk her fra gruppen..

Jo, det kan vist godt være

> du kan jo bare lade være!!

Nejda, de ture vil jeg da ikke gå glip af ...og mht. alkoholen, så er
det jo altid først bagefter at man indser at man skulle have modereret
indtagelsen lidt

> Michael Frederiksen - der ikke har haft fornøjelsen af at drikke med Jes,

Det må du jo hellere få gjort noget ved så! Du kan da bare tage med til
næste jphd-whatever-dag

> og heller ikk selv kan lade være ;)

....det er ikke nemt
--
mvh Jes Vestervang - hvis nytårstømmermænd heldigvis er på retur
FZS600

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-01-03 17:38

> Jo, det kan vist godt være

;) synes altid det er dig man hører om efter diverse fester hos MC
chaufførerne..

> Nejda, de ture vil jeg da ikke gå glip af ...og mht. alkoholen, så er
> det jo altid først bagefter at man indser at man skulle have modereret
> indtagelsen lidt

Tja.. det kender jeg godt lidt..

Jes,

> Det må du jo hellere få gjort noget ved så! Du kan da bare tage med
til
> næste jphd-whatever-dag

Indtil jeg anskaffer mig et kørerkort til at andet end knallert og traktor
er der lidt langt til jylland fra kalundborg ;) men med kørerkortet i
slutningen af marts kunne det være at P dag måske kan blive aktuelt, ellers
må vi se hvad efteråret bringer.. det er en af de ting jeg satse på at
skulle opleve!

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-01-03 18:46

Michael Frederiksen wrote:

> ;) synes altid det er dig man hører om efter diverse fester hos MC
> chaufførerne..

Det er en stor sammensværgelse

> Indtil jeg anskaffer mig et kørerkort til at andet end knallert og traktor
> er der lidt langt til jylland fra kalundborg ;)

Hmm, god pointe :-/

> men med kørerkortet i slutningen af marts kunne det være at P dag måske
> kan blive aktuelt,

Det skal det da

> ellers må vi se hvad efteråret bringer.. det er en af
> de ting jeg satse på at skulle opleve!

Hvad er de andre ting? Træf på topppen, ikke?
--
mvh Jes Vestervang | Få oe til at quote ordentligt:
FZS600 | <http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/>

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 31-12-02 12:48

Selv tak.

Jeg ser frem til en fantastisk sommer... med masser af øreglæde.. Og måske
en DFM plade denne gang..

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 13:27

Brian Wendelbo wrote:

> Jeg ser frem til en fantastisk sommer... med masser af øreglæde..

....vil du bare stå nede ved grillen og gasse den op?
Hans
Kadett GSi 2,0
Suzuki 1100 E(Z)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 31-12-02 13:53

Jeg ville da også lige ønske alle på NG et godt nytår. Håber det næste år må
blive ligeså hyggeligt og lærerigt som 2002.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : dots

Dato : 31-12-02 19:26

Jeg vil også gerne ønske alle herinde 1 rigtigt godt nytår !
Det er ikke meget jeg kan bidrage med af go'e råd, men man lærer jo hver dag
her
Tak for det !!

-dots/ Dorte Vallentin-
Honda CRM 125 R

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-01-03 17:16

Godt nytår til dig og din familie også, (og resten af NG også) og tak for
MC'en, nu mangler vi bare det gode vejr....

> årets løb og ønsker alle i NG et GODT NYTÅR med masser af kørsel og
> oplevelser.
> Allan Bojesen
>
> P.S. Pas nu på snapsen i aften, svoger

Jeps, vi skal have overklassebøf, så det passer bedre med rødvin, rom og
bacardi lemon...

Mvh. Peter
(der nu er færdig med at adskille)