gæstebog Frntpge + TDC
Fra : jfo

Dato : 31-12-02 11:33

Jeg har lagt en gæstebog på min TDC-hjemmeside. Når man skriver i den får
man fejlmeddelelsen herunder.
Kan man bruge en anden gæstebog eller skal man betale sig fra det hos TDC?
Mvh. JFO.

Web-side med aktive FrontPage-komponenter
Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.
Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis
du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.

Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-12-02 12:36

"jfo" <hemmelig@hemmelig.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> man fejlmeddelelsen herunder.
> Kan man bruge en anden gæstebog eller skal man betale sig fra det hos TDC?

TDC understøtter ikke FrontPage med mindre, det sker på et webhotel, og det
betaler du for.
Hvis du går i hjemmesidetanker og vil udnytte FP fuldt ud med asp-
muligheder, MySQL etc, uden at skulle betale en formue, kan jeg anbefale
jirty-net. se f.eks. www.jirty.dk -

Hos TDC eller f.eks. hos Tiscali kommer du til at betale tusindvis af kroner
for de samme ydelser som hos jirty.

> [...]
> du udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er

Ovenstående siger netop det, som jeg har forklaret: TDC har ikke
understøttelse for FP-extensions, hvorfor man ikke kan benytte deres
webservere til alle de ting som man kan foretage sig i FrontPage.

--
ahw

Fra : pepsimax

Dato : 31-12-02 13:20

Hej

prøv og se på følgende side

www.aså4free.dk

der kan du få en gratis gæstebog og den virker fint

mvh

Pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Ahm

Dato : 31-12-02 13:32

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> prøv og se på følgende side
>
> www.aså4free.dk

Jeg tror han mener http://www.asp4free.dk/

PA

Fra : jfo

Dato : 31-12-02 15:27

Har lige oprættet en gæstebog på asp4free:
www.asp4free.dk/Bog/bog.asp?brugerid=444
Når man trykker 'Gem' efter at have skrevet en besked i den kommer der en
fejlmeddelelse.
Det fede ville jo være hvis den returnerede til min hjemmeside i stedet ??
Får i også den fejl?

Mvh. Jfo.

Fra : pepsimax

Dato : 31-12-02 15:47

hejigen

ja selvfølgelig mener jeg

www.asp4free.dk undskyld

Hvis du prøver min gæstebog på www.strassmann.dk
så "hopper" den retur til start side

mvh

pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : jfo

Dato : 31-12-02 16:03

Hej. Jeg prøvede lige din gæstebog. Her havde jeg samme problem.
Gad vide om det kan have noget med mine firewall-settings at gøre.

Men du kan altså selv komme tilbage til din hoved-side efter 'gem' ?

-Jfo.

Fra : jfo

Dato : 31-12-02 16:39

Jeg får samme fejl når jeg prøver at returnere fra din gæstebog.
Kommer du virkelig tilbage til din hjemmeside når du gemmer?
-JFO

Fra : pepsimax

Dato : 31-12-02 17:23

Hej fjo
jeps jeg spriger over på gæstesiden
og når jeg sender den så springer jeg retur til hoved
siden på www.strassmann.dk

mvh

Pepsimax

http://www.kandu.dk/