ALDI / Tai Chi m.m.
Fra : Hans Paulin

Dato : 31-12-02 11:24

....ALDI har 8 forsk. cd'er med afslapningsmusik: Tai Chi, Feng Shui, Yin,
Yang o.l.: kan nogen anbefale netop ALDI's cd'er?

....pris: 24,95...
Hans

Fra : Halina

Dato : 01-01-03 13:01

Hej Hans,

Jeg har hørt denne serie for ret længe siden, så jeg kan ikke huske
detaljer, men jeg husker, at både jeg og de 3 andre som hørte den,
syntes det var noget kedeligt noget.
Vores overordnede indtryk var, at kvaliteten svarede til prisen...

Hvis prisen er afgørende for dig, får du mere for pengene ved at købe
en kvalitets-CD i Akkord eller tilsvarende forhandlere af brugte
CD-er.
Eller når der er tilbud i New Age musik-butikker, f.eks. i forbindelse
med helsemesser o.l.

Venlige hilsener

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-01-03 13:53

Halina wrote:
> [...]
> syntes det var noget kedeligt noget.
> Vores overordnede indtryk var, at kvaliteten svarede til prisen...

....det var godt du advarede mig så

> Hvis prisen er afgørende for dig, får du mere for pengene ved at købe
> en kvalitets-CD i Akkord eller tilsvarende forhandlere af brugte
> CD-er.

....både og - så kunne man jo købe 8 forskellige for en hund...

> Eller når der er tilbud i New Age musik-butikker, f.eks. i forbindelse
> med helsemesser o.l.

....jeg kan stikke ind i min udmærkede Helsekost, hvor man osse kan høre dem
først...

Mange tak for hjælpen
Hans

Fra : arc@na

Dato : 29-01-03 02:27

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> wrote in

> ...ALDI har 8 forsk. cd'er med afslapningsmusik: Tai Chi, Feng Shui, Yin,
> Yang o.l.: kan nogen anbefale netop ALDI's cd'er?

Det lyder for mig som rent plat-ugleri. Taiji på CD? Helt ærligt - og så i
Aldi?

Jeg Xposter lige dette her til dk.sport.kampsport - måske nogle af
eksperterne der vil udtrykke deres uforbeholdne meninger?

XPOST dk.sport.kampsport
arc@na

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-01-03 03:39

"arc@na" <this.is.@n.invalid.email.com> skrev i en meddelelse
> "Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> wrote in

Yin,

> Det lyder for mig som rent plat-ugleri. Taiji på CD? Helt ærligt - og så i
> Aldi?

Det er vel bare musik??? Jeg kan ikke se hvorfor man skulle "udvande" det.

Fra : Halina

Dato : 29-01-03 10:50

"Jacob Andersen" <duk@glem.det> wrote

> Det er vel bare musik??? Jeg kan ikke se hvorfor man skulle "udvande" det.

Hej igen -

Det er nemlig bare musik. Og som med alt andet her på jorden kan man
også indenfor Tai Chi finde musik i forskellige stilarter, og i
forskellige kvaliteter.
Mht. stilarter kan det være traditionel kinesisk musik eller New Age
musik, eller New Age musik med kinesisk inspiration...

Smag og behov er som bekendt forskellige...
Nogle vil gerne lave Tai Chi ude i naturen, og andre derhjemme med
musik til.
Og man kunne måske også bruge en CD med naturlyde, uden musik?

Venlige hilsener

Halina
www.hjertemusik.dk

Fra : Jacob Andersen

Dato : 29-01-03 17:06

"Halina" <kom@hjertemusik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> musik til.
> Og man kunne måske også bruge en CD med naturlyde, uden musik?

Jeg tænkte mest på bekymringen om at det skulle være "plat-ugleri". Det er
da meget muligt at det ikke falder i ens smag, men det er jo en anden sag

/Jacob