Har de en Hjemmeside ?
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 31-12-02 10:25

Hej
Der er et transportfirma der hedder 3x34 men der er
så vidt jeg ved også et der hedder 3x44, men jeg kan ikke finde deres
hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe ?
Venlig hilsen C.N

Fra : Bräuner

Dato : 31-12-02 12:28

"Carsten Nielsen" <Veileborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så vidt jeg ved også et der hedder 3x44, men jeg kan ikke finde deres
> hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe ?

Der er noget der hedder 4x44 - men de har vist ingen hjemmeside.
4 x 44 Transport A/S Buddinge Hovedgade 227 -
2880 Bagsværd - Telefon: 44 44 44 44 - Fax: 44 44 44 45 (Transport ) -
ved: Allan Perez Dahl Jensen

Mvh.
/Bräuner

Fra : ole

Dato : 31-12-02 12:50

Den fandt jeg på 1 sekund = http://www.3x34.dk/

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-01-03 11:57

On Tue, 31 Dec 2002 10:24:32 +0100, "Carsten Nielsen"
<Veileborg@mail.dk> wrote:

>Der er et transportfirma der hedder 3x34 men der er
>så vidt jeg ved også et der hedder 3x44, men jeg kan ikke finde deres
>hjemmeside. Er der nogen der kan hjælpe ?

Firmaet Landstrygeren havde en gang nummeret 3x44 og
benyttede sig af sloganet "Et nummer bedre".
Landstrygeren har en hjemmeside.

/Knud

--
Berggreen Service