Hvilket GeForce3 mærke
Fra : Jan B.

Dato : 31-12-02 01:09

Hej NG

Jeg er ved at tage mig sammen til at få opgraderet min gamle
333Mhz puter til noget lidt bedre (sælger den og køber noget bedre)

Jeg har tænkt mig at købe et:

Soltek SL-75FRV ATX
CPU: AMD Athlon / Duron / XP 1.0-2.4GHz
CPU: Socket A
Chip: KT400
FSB: 200/266/333MHz
Slots: 5PCI / 1AGP x8/x4/x2 / Audio / 6 USB2.0
IDE: 4-Ultra DMA/133
SCSI: None
Ram: 3 x 184-pins DDR PC2100/2700/3200
Cache: On Chip
Warranty: 5 Years

Og tidens bedste processor til pengene. For tiden vist en 2100 Mhz

Men hvilket grafik kortmærke bedst?
GeForce3 TI200 128 Mb ± TV out /Hvorfor er det egentligt dyrer uden TV out????
Hvilket mærke skal jeg lede efter. Jeg kan forstå at det IKKE skal være et
Daytona, men hvad så og ellers ikke?

Eller er det helt galt i byen. Jeg spiller normalt ikke, men er bange for at
jeg kommer til det når nu...

Jeg tror ikke jeg kommer til at bruge tv out, ellers kan jeg jo bare koble
det direkte til.

På forhånd tak
/Jan B.