fælledes kalender i outlook
Fra : Robert Jensen

Dato : 31-12-02 00:52

har windows xp med 2 brugere, og så outlook xp.

jeg kunne godt tænke mig at begge brugere brugte samme kalender, og ikke 2
forskellige.
har prøvet at åbne en anden brugers data fil, men får så alt med mail,
kontakter, kalender m.m.

er der nogen måde at sætte det op så man kun deler kalenderen ???

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-02 01:48

Det du efterlyser (fælleskalender) er en opgave for en mailserver eks.
Exchange. Kalenderen skal ligge i såkaldte Offentlige Mapper. Den skal jo
holdes opdateret og være tændt hele tiden og kan ikke ligge på en alm. PC.
Det er normalt Outlook 2000 / XP man anvender som mail klient. De er ikke en
del af Windows XP men af MS Office 2002/XP.

vh. Zvane

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e10dc26$0$71663$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Robert Jensen

Dato : 31-12-02 15:19

"Zvane" <gs(a)zvane.dk> wrote in message
> [...]
en
> del af Windows XP men af MS Office 2002/XP.

nu er det sådan at jeg sagtens vil kunne have den iggende i en fælleds
mappe.
det drejer sig nemlig kun om 1 pc, hvor 1 kalender skal deles imellem.
i forvejen har outlook lavet min outlook data fil under min bruger, og min
kærestes under hendes.
der er vel intet i vejen for at lave en i den fælledes mappe der hedder all
users på pc'en.

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-03 00:55

> [...]
> kærestes under hendes.
> der er vel intet i vejen for at lave en i den fælledes mappe der hedder

Jeg tror ikke det er muligt at plukke en enkelt mail-mappe (kalender) ud til
deling mellem flere brugere. Alle outlook data er kogt sammen i en enkelt
fil med navnet "outlook.ost". Den er placeret i brugerens profilmappe
"C:\Documents and Settings\bruger\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook"
Der er selvfølgelig den mulighed at i begge logger ind som samme bruger, men
så får i blandet jeres mails.

mvh.
Zvane