T720
Fra : MaRk

Dato : 30-12-02 23:06

Hej

Jeg har fået min motorola T720 idag

Men der er lige nogle ting jeg ikke kan finde ud af på den, håber nogen kan
hjælpe.

Kan man få den til at vise navnene som beskeden er fra i indbakken istedet
for de 13 første bogstaver i smsen?

Hvordan sætter jeg WAP op?

På selve skrivebordet, kan man ændre de fire ikoner til noget andet der?

Mvh
Mark

Fra : Greg007

Dato : 31-12-02 11:40

Hej, jeg har også lige fået min Motorola, men jeg kan fortælle 2 ting.

Hvis du vil sætte wap op, skal du ringe til den operatør du har, f.eks.
Telie, Orange, Tele Danmark, what ever...
Du siger så at du at du skal have en installations-sms. Hvis de ikke kan
sende dig en, så skal du bede om at få en til at vejlede dig igennem
det, og så skulle den gerne være der.

Hvis du vil have noget andet på skrive bordet så gør følgende.
1. Tryk på indstillinger
2. tryk på Personlige instilinger
3. Tryk på hjem taster
4. Vælg hvilket ikon på skrivebordet du vil skifte ud og vælg en n ting,
f.eks. spil som jeg har valgt.

André 13 år

http://www.kandu.dk/

Fra : MaRk