GeForce 4 Ti4200 med PCI BUS ???
Fra : Juvic...

Dato : 30-12-02 22:26

Hey !

Jeg har lige samlet en dejlig computer !

Hardware :
Soltek SL-85ERV2
Pentium 4 2.4 Ghz
PalitDaytona GeForce 4 TI4200 128 MD-DDR
512 MB Samsung DDR-PC2700
Xraser 2 A5000A

Det hele køre najz...
jeg kørte self. en tur i 3DMark2001Se.. først fik jeg 8200 point...
(hvilken jeg syntes var for lidt med det mit system) men fandt hurtigt
nogle nye drivere : http://www.viaarena.com/?PageID=2
Efter jeg havde instaleret dem... fik jeg 10721 Point... (der var mere
sådan noget jeg ville have)
Jeg fandt så ud af mit Grafikkort kørte med Pci Bus...

Det kan jeg ik forstå... det sidder jo i AGP porten... jeg ved heller ik
hvordan jeg ændre det.. måske I ka hjælpe mig ???

Godt Nytår...

Juvic....

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-02 00:39

>Jeg fandt så ud af mit Grafikkort kørte med Pci Bus...
>
>Det kan jeg ik forstå... det sidder jo i AGP porten... jeg ved heller ik
>hvordan jeg ændre det.. måske I ka hjælpe mig ???
Det er nok fordi du ikke har valgt AGP i bios, den står
nok til PCI, man kan fint boote alligevel.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Aezay

Dato : 02-01-03 10:07

> Det kan jeg ik forstå... det sidder jo i AGP porten... jeg ved heller ik
> hvordan jeg ændre det.. måske I ka hjælpe mig ???

Programmet RivaTuner!

/Anders