Hvor finder jeg Drager og Dæmoner ??
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 30-12-02 21:54

--
Jeg leder efter Drager og Dæmoner regelbøgerne på dansk, men har ikke
kunnet finde dem nogen steder overhovedet :(
Nogen der ved hvor de kan skaffes fra ???

Dennis Pedersen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-01-03 02:36

Dennis Pedersen (slet 5ZM7W) wrote:

> Jeg leder efter Drager og Dæmoner regelbøgerne på dansk, men
> har ikke kunnet finde dem nogen steder overhovedet :(
> Nogen der ved hvor de kan skaffes fra ???

Jeg købte for nylig to DoD/EDD bøger hos < http://www.saxo.dk >, det
var Kandra og Monsterbogen (min gamle monsterbog forsvandt for nogle
år siden, og jeg savnede den af ren og skær nostalgi. Desuden har jeg
altid ønsket at eje Kandra (bogen!)). Jeg blev meget glædeligt
overrasket over at finde dem i Saxos katalog, og endnu mere glædeligt
overrasket over at de rent faktisk kunne levere dem.

Du skal også lede meget grundigt for at finde Drager og Dæmoner
regelbogen samt Drager og Dæmoner Expert udvidelsen, for de er kun
opført med forkortelser som "dd" og "expert".

Men jeg har fundet dem til dig:
isbn 8741885767 (DoD grundbogen)
isbn 8741887603 (Expert-udvidelsen)

Der står "Ikke i vores sortiment endnu", men det samme står der om
Kandra og om Monsterbogen (den ene af de to udgaver de har), så jeg
vil bare opfordre dig til at bestille.

--
Peter Knutsen