Problem ved TV out
Fra : PainMaster

Dato : 30-12-02 22:03

Hej NG, jeg har pludselig fået et problem efter installering af nyt codec -
når jeg benytter kabel fra mit grafikkort (MSI nVidia Ti4200, 128 RAM),
kommer der kun lyd samt
billede af skrivebordet på fjernsynet!!Problemet gælder både ved BSPlayer,
MediaPlayer og DivXplayer.

Har prøvet at afinstallere driver (og slette alle filer i nVidia-mappen) og
gå tilbage til version 29.XX og
frem igen, uden succes. Nogen gode idéer, inden jeg bliver sindssyg?
Der er ikke meget ved kun at se baggrundsbilledet på TV'et, og hverken
iconer eller den film, som kører fint på PC-skærmen.

På forhånd mange tak!

Jan

Fra : Aezay

Dato : 30-12-02 22:21

Er på ingen måde sikker, men tror at alle overlay modes skal slåes fra.
Kan gøres fra std. nvidia driver settings eller RivaTuner.

/Anders

Fra : Martin Fæster

Dato : 31-12-02 11:17

Når du har indstalleret nyt kabel kan det tænkes at softwaren har opfattet
signaloverførsel anderledes og har skiftet signalindstillingen. Den kan her
i Nvidias software stilles mellem auto, sammensat s-video og s-video.
Det er lidt forskelligt fra gammel til ny driver hvor den skal stå.
Ligeledes se efter at den står på pal-danmark.

/Martin