Tekst fra forms til URL
Fra : RayVes

Dato : 30-12-02 18:26

Hei,

Har et lite problem jeg ønsker noen tips om. Jeg skal legge inn et
tekstfelt hvor det skal fylles inn 10 tall. Disse tallene skal ved
legges inn som siste del av en URL. Hvordan kan jeg løse dette?
Setter stor pris på hjelp.

mvh
Rayner Vestgard

Fra : Ulrik Friis

Dato : 31-12-02 00:44

"RayVes" <rayner98@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> tekstfelt hvor det skal fylles inn 10 tall. Disse tallene skal ved
> legges inn som siste del av en URL. Hvordan kan jeg løse dette?

Jeg forstår ikke spørgsmålet. Prøv at omformulere det.

mvh
Ulrik

Fra : Per Ahm

Dato : 31-12-02 00:57

Det lyder som en password beskrivelse, indtast kode, og du vidersendes til
denne side

Et stille gæt først på natten

Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : RayVes

Dato : 31-12-02 10:33

On Tue, 31 Dec 2002 00:44:25 +0100, "Ulrik Friis"
<ufj(slet)@get2net.dk> wrote:

>"RayVes" <rayner98@online.no> skrev i en meddelelse
>
>Jeg forstår ikke spørgsmålet. Prøv at omformulere det.
>
>mvh
>Ulrik

Hei,

Skal prøve å forklare mitt spørsmål med det konkrete eksempel.
Hvis du tar utgangspunkt i siden www.it-home.biz/systemx og klikker
linken for registrering av 7 dagers prøve, så kommer du til en ny side
hvor de siste 10 tegn i url er tall. Det jeg ønsker er å bruke et felt
hvor jeg kan skrive inn disse 10 tallene, for så å få disse tallene
inn i adressefeltet (url).
Håper dette forklarer problemet mitt bedre, og setter stor pris på
forslag til løsning.

mvh
Rayner Vestgard

Fra : Ulrik Friis

Dato : 31-12-02 15:15

> [...]
> inn i adressefeltet (url).
> Håper dette forklarer problemet mitt bedre, og setter stor pris på

Det er ikke noget du umiddelbart kan lave indenfor rammerne af FrontPage. Du
skal nok kontakte news:dk.edb.internet.webdesign.clientside.

mvh og godt nytår

Ulrik