ADSL fra TDC og fastnet telefoni fra andre~
Fra : Tinky Winky

Dato : 30-12-02 17:12

Jeg har en pro@ccess ADSL forbindelse fra TDC og et telefonabonnement fra
Tele Danmark. Kan jeg skifte teleoperatør til fx Tele2?

Her
http://www.itst.dk/wimpdoc.asp?page=tema&objno=95024611#oftestillede
står der:

"Som udgangspunkt må et teleselskab ikke kræve, at du skal have et
almindeligt telefonabonnement hos selskabet som betingelse for, at du kan få
ADSL." og

"Nogle ADSL-produkter er baseret på at blive leveret sammen med et
almindeligt fastnetabonnement. Det betyder, at hvis du ønsker at få dette
ADSL-produkt uden samtidig at have et fastnetabonnement hos teleselskabet,
så vil selskabet i nogle tilfælde ikke kunne levere ADSL. Der kan være
forskellige forklaringer på, hvorfor selskabet ikke vil kunne levere ADSL
alene. "

Det første kan man vel ikke bruge til noget hvis TDC har en forklaring på
hvorfor de ikke vil have at jeg skifter?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-02 17:43

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
skrev i en meddelelse
> Jeg har en pro@ccess ADSL forbindelse fra TDC og et telefonabonnement
fra
> Tele Danmark. Kan jeg skifte teleoperatør til fx Tele2?

Du kan få ADSL produkter fra TDC Internet selvom du har en anden
teleoperatør.
Om der kan laves et smertefrit skift på den måde du vil gøre det kan jeg
ikke sige.

Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats