ny software til T65
Fra : Allan

Dato : 30-12-02 15:48

Hej gruppe!
Dette har sikkert været oppe et par gange men kan ikke finde nogen!
Nå men jeg vil gerne finde ud af hvilken software min tlf har. det er vist
noget med at trykke på pilene.
Der ud over har jeg lige købt et usb kabel så jeg kan opdatere min kalender
via outlook gemme telefon bogen på pcen. kan jeg opdatere software i
telefonen med det kabel? det er købt ved T-hansen!
Hvis jeg kan hvor finder jeg så et program og software til telefonen?

På forhånd tak!
Med venlig hilsen

Allan
Ved email så fjern tuborg parateserne {{}}

Fra : Søren Blom

Dato : 01-01-03 15:21

"Allan" <{{ah46271}}@stud.hha.dk> skrev
> [...]
> telefonen med det kabel? det er købt ved T-hansen!
> Hvis jeg kan hvor finder jeg så et program og software til telefonen?

Nej, du kan ikke bruge det omtalte kabel fra Thansen til at opgradere din
telefon. Ved ikke lige hvad det ønskede kabel hedder.
Det kabel fra Thansen kan du bruge til at sende smser skrevet på computeren,
til at sende dem via telefon, du kan bruge det til at redigere din
adressebog, lægge nye ringetoner og billeder ind på telefonen. Derudover
fungere det også som lader.
Der følger noget software med kabel, ellers kan du finde hvad du skal bruge
www.sonyericsson.com software til at opgradere telefonen ved jeg ikke
hvor du får det fra, men nok noget med at købe det et og andet sted sammen
med det rette kabel.
Til at se hvilken software version du har kik på
http://mobilsiden.dk/tips/tips.php?txt=software.txt for yderlig vejledning.

--
Søren Blom
soren@blom.dk