Pc Pocket Phone!!!
Fra : Skægpest

Dato : 30-12-02 14:23

Hej jeg har fået øje på denne nye satan og synes at den ser sindsyg
spændende ud.....

Det er er en integereret PDA/mobiltelefon...

Her er et link http://www.geek.com/hwswrev/pda/ppcphone/index.htm

Er der nogen der har nogle oplysninger eller nogen erfaringer med
den....????
Og kan man overhovedet få den i Danmark???
Jeg har set man kan købe den på nettet men kan regne med den pris der står
eller skal man også betale en hel del danske skatter og moms oveni når man
får den tilsendt????

Venlig Hilsen
SkægPest

Fra : Jan Viegand

Dato : 30-12-02 15:03

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har nogle oplysninger eller nogen erfaringer med
> den....????
> Og kan man overhovedet få den i Danmark???

Det ser ud til at det er en som er produceret for t-mobile. Det er nok bedre
at prøve at se om du kan købe den fra EU, fx Tyskland:
http://www.t-mobile.de/shop/hersteller/1,2349,1079-_2841--,00.html

Det er dog svært at se om man kan købe den uden abonnement.

Jan

Fra : Jan Viegand

Dato : 30-12-02 15:12

Tjek disse links også:

http://www.o2.co.uk/business/productsservices/xda_index

http://reviews.zdnet.co.uk/review/12/2/1359.html

eller prøv at søge på google efter "o2 xda".

Jan

Fra : Jacob Gunst

Dato : 30-12-02 21:38

> [...]
>
> Her er et link http://www.geek.com/hwswrev/pda/ppcphone/index.htm
>
> Er der nogen der har nogle oplysninger eller nogen erfaringer med

Legede med modellen i weekenden. Yderst lækkert design og høj
funktionalitet. Fungerede fint m. mail, internet, SMS, telefon mv.
integreret i en og samme løsning. Den interne højttaler er desuden
forbløffende god - kan blandt andet benyttes til håndfri samtaler. Skærmen
er ligeledes fremragende såvel i mørke som direkte sollys.

/J

Fra : Jan Viegand

Dato : 30-12-02 22:05

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> wrote in message

> [...]
> forbløffende god - kan blandt andet benyttes til håndfri samtaler. Skærmen
> er ligeledes fremragende såvel i mørke som direkte sollys.

Kunne du sige hvor du har købt den, og hvad du gav for den? Eller du prøvede
den måske bare uden at købe den?

Jan

Fra : Jacob Gunst

Dato : 30-12-02 23:12

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> wrote in message
> Kunne du sige hvor du har købt den, og hvad du gav for den? Eller du
prøvede
> den måske bare uden at købe den?

Har ikke selv købt den. Prøvede den ved en bekendt, som er ansat hos
Microsoft - firmafone ;)

/J

Fra : Skægpest

Dato : 31-12-02 15:27

> Har ikke selv købt den. Prøvede den ved en bekendt, som er ansat hos
> Microsoft - firmafone ;)

Kan man se den hos nogen forhandlere i DK???????