Nogen herfra der ska' til Mc Messe i Göteb~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-12-02 14:03

Hej NG.

Sub. siger det meste, Mc messe i Göteborg d.23-26 Januar, ved godt at der
også kommer Mc udstilling i Bella (13-16 Febuar) , men jeg syntes at kunne
huske, at der var et par stykker herfra , der før har omtalt de Svenske Mc
messer som værende gode ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-12-02 19:07

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> huske, at der var et par stykker herfra , der før har omtalt de Svenske

Ja, jeg har været der et par gange, og kan varmt anbefale den. Der er langt
flere modeller end man kan få i Danmark, og også langt flere kuriositeter,
men det har en høj underholdningsværdi.

Rittig

Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-12-02 16:47

Vi er ca. 8-10 mand der laver en klubtur til messen, så jeg kan da godt
komme med et lille referat og et par hundrede billeder der oppefra...

Didrik
--
www.bbmc.dk
www.harleyluja.dk