Problemer med NVIDA GF2 MX400
Fra : Tomas Sørensen

Dato : 30-12-02 11:31

Hej

Jeg har en gammel P-2 233 mhz med 128 mb ram hvor jeg har sat et NVIDA GF2
MX400 i.

Det giver dog en del problemer når jeg vil spille 3D spil som fx. fifa 2002.
Jeg har også prøvet Fifa1999 og det lukker også blot ned for spillet kort
tid efter jeg er begyndt.
Hvad kan være problemet???

Hilsen Tomas

Fra : Tomas Sørensen

Dato : 30-12-02 12:12

Jeg har lige en tilføjelse. Når jeg spiller Fifa1999 dukker der en box op
hvori der står DDhelp har medført en fejl eller sådan noget, og derefter er
det umuligt at starte Fifa op igen før jeg har genstartet computeren.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-12-02 16:09

Tomas Sørensen wrote:
> [...]
> box op hvori der står DDhelp har medført en fejl eller sådan noget,
> og derefter er det umuligt at starte Fifa op igen før jeg har

Hvilket styresystem?
Jeg søgte på ddhelp og error på google:
<http://shor.ter.dk/990378891>

/Mikael

Fra : Tomas Sørensen

Dato : 30-12-02 22:19

Hej Mikael

Jeg bruger Windows ME

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e10616f$0$47054$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-12-02 08:53

Tomas Sørensen wrote:
> Jeg bruger Windows ME

Ja, så ser søgningen således ud:
<http://shor.ter.dk/964041440>
Læs selv videre, der plejer at være et par løsningsmuligheder.

/Mikael

Fra : Peter Pan

Dato : 31-12-02 02:17

"Tomas Sørensen" <tomas-rikke@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
2002.
> Jeg har også prøvet Fifa1999 og det lukker også blot ned for spillet kort

Mange bundkort baseret på Intel 440LX chipsættet (som blev lanceret sammen
med Pentium2) har store problemmer med at levere strøm nok til AGP porten.
Da du har en P2-233 MHz (den første Pentium2), er det meget sandsynligt at
du har netop dette problem med dit bundkort. Men svært at sige uden at du
fortæller os hvilket du har.

Men prøv med en bios opdatering, det kan hjælpe. Samt nyeste DirectX og
Detonator drivere...

Mvh
Anders