/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Et meget lille plus til tiscali idag...
Fra : Bong


Dato : 30-12-02 09:08

Jeg skulle have fat i kunde service og jeg har flere gange prøvet at komme
igennem i løbet af de sidste par uger. Hvor man bare får noget musik og så
må man pænt vente uden at vide hvad nummer men er i kø som, for det er jo
blevet fjernet, åbentbart.

Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
:(

Niels.



 
 
Brian Nilsson (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Brian Nilsson


Dato : 30-12-02 13:42


> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem
> på 30 sekunder.... at det så var en morgensur
> kundeservice medarbejder er der jo ikke noget
> at gøre ved

Wow! 30 sekunder!

--
Brian.
www.lortetiscali.dk



Niels Dybdahl (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Niels Dybdahl


Dato : 30-12-02 15:21

Øv... Jeg blev fristet af de 30 sekunder og prøvede også at komme igennem
per telefon.
Det tog 15 minutter at komme igennem (jeg startede som nummer 8 i køen).
Derefter brugte vi 24 minutter på at gennemgå min hidtidige korrespondence,
hvorefter damen i kundeservice konkluderede at hun ikke kunne hjælpe mig og
ville bede en anden om at kontakte mig. Denne anden person er tidligere af
en tredje person i kundeservice blevet bedt om at kontakte mig.
Jeg brugte altså 37 minutter på ikke at opnå noget.

Niels Dybdahl

"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse
news:1aTP9.18415$Hl6.2018860@news010.worldonline.dk...
> Jeg skulle have fat i kunde service og jeg har flere gange prøvet at komme
> igennem i løbet af de sidste par uger. Hvor man bare får noget musik og så
> må man pænt vente uden at vide hvad nummer men er i kø som, for det er jo
> blevet fjernet, åbentbart.
>
> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
> var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
> :(
>
> Niels.
>
>



Jens Jönsson (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Jens Jönsson


Dato : 31-12-02 01:19


"Bong" <bong21@swirvemail.com> wrote in message
news:1aTP9.18415$Hl6.2018860@news010.worldonline.dk...
>
> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
> var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
> :(
>

Hvilket nummer ringede du til ?
Jeg har prøvet at få fat på supporten hele dagen (ca. 12 gange). Får bare
beskeden at der er travlt og at man derfor ikke får lov at stå i kø, men
skal prøve senere, hvorefter røret bliver smækket på.

Mage til talentløs måde at drive forretning på......

Jens



Johnny Pedersen (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Johnny Pedersen


Dato : 31-12-02 14:06


"Bong" <bong21@swirvemail.com> skrev i en meddelelse
news:1aTP9.18415$Hl6.2018860@news010.worldonline.dk...
> Jeg skulle have fat i kunde service og jeg har flere gange prøvet at komme
> igennem i løbet af de sidste par uger. Hvor man bare får noget musik og så
> må man pænt vente uden at vide hvad nummer men er i kø som, for det er jo
> blevet fjernet, åbentbart.
>
> Men idag ringede jeg kl 09.00 og kom igennem på 30 sekunder.... at det så
> var en morgensur kundeservice medarbejder er der jo ikke noget at gøre ved
> :(

Ja det er altid godt at begynde at ringe allerede lidt i 9 så kommer man
hurtigt igennem ca. 30 før nyhederne får i luften og så genkald så er man
rinlig sikker på en god plads i køen.

Men hvad hjælper det så at komme igennem når den man så snakker med ikke kan
gøre noget andet end at love en anden ringer til en senere på dagen (Det
sker selvfølgelif aldrig) jeg har ventet siden 9 december. har rykket den 10
december og blev lovet svar pr post senest 8 dage efter, da man ikke sådan
lige ringer til ens kunder. Svaret burde have været der den 18. december men
der kom intet vi gir lige posten en chance men nu er det den 31. december og
stadigvæk intet hørt fra Tiscali. Og nu kan det ikke være posten mere.

Man kan ringe igen men det er billigere at spørge sin egen hoveddør den kan
give det samme svar som Tiscalis kundeservice kan nemlig "INTET SVAR" og så
spare man samtidig sin telefonregning og tid.

Godt nyt år
Hilsen
Johnny





Kjeld Flarup (02-01-2003)
Kommentar
Fra : Kjeld Flarup


Dato : 02-01-03 10:35

Jeg undrer mig egentligt over hvorfor man ikke kan sende e-mails til dem.
Men de har dog et fax nummer, hvortil jeg har sendt en beklagelse over at jeg
ikke har fået en regning det sidste halve år!

--
------------------------- Med Liberalistiske Hilsner --------------------------
Civilingeniør, Kjeld Flarup - Mit sind er mere åbent end min tegnebog
Ådalen 8, Mogenstrup, 7800 Skive, Tlf: 40 29 41 49, Fax: 96 95 74 48
Den ikke akademiske hjemmeside for liberalismen - www.liberalismen.dk


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste