Jens i Slangerup!
Fra : SvendeBent

Dato : 30-12-02 02:36

Og så er der en lille godnat historie.

Min ven havde lige købt en brugt 8310 af mig. Den havde en meget gammel
software version ( 3.31 eller sådan noget ellers var den tip top i stand) og
skulle derfor opdateres. Vennen som bor i ølstykke fandt så en som hed Jens
som boede i slangerup som kunne klare sådan noget. Han kører gladelig derhen
og aflevere sin 8310. Da han kom tilbage var der gået et eller andet
fuldstændig galt og Jens stod med min vens 8310 som ikke kunne bruges til
noget som helst... Han kunne så vælge at få 1000kr for den og så ville Jens
beholde telefonen, eller han kunne få 900kr tilbage samtidigt med telefonen.
Min ven valgte så den sidste mulighed.

Hvad kan man så lære af det ?? .. Jo, få aldrig opgraderet sin telefon af en
privat... eller ihvertfal ikke en af en som hedder Jens og bor i slangerup.

Godnat og sov godt!

Fra : M.N.

Dato : 30-12-02 10:37

"SvendeBent" <ikke.den@rigtige.dk> wrote in message
> [...]
> og aflevere sin 8310. Da han kom tilbage var der gået et eller andet
> fuldstændig galt og Jens stod med min vens 8310 som ikke kunne bruges til
KLIP

En brevpresse kan man vel bruge

Mogens