Skidt tidspunkt for mobilkøb?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-12-02 01:41

Hej NG!

Er det bare mig eller er det et skidt tidspunkt for et mobilkøb?

Jeg er SÅ vild efter Nokia 6650, men ingen ved øjensynligt hvornår den
kommer, og så er den jo ikke lige om hjørnet! Og hvad har Nokia så at byde
på? En 7650'er, men er den ikke lidt stor? Har også ladt mig fortælle at det
er lidt en plastiktelefon, hvor skærm/front let bliver ridset osv...? Nogen
der har nogle kommentarer til den?

Så er der også S/E P800, men den fås ikke på dansk, og så tror jeg egentlig
osse man bliver lidt træt af at skulle bruge en pen hver gang man skal
skrive noget osv?
Jeg har også tænkt lidt på en Nokia 6610, men den har en ret lille skærm
hva? Og hvor er Bluetooth henne?

Så har jeg også overvejet alle de andre mærker, Panasonic, Siemens, Samsung,
men jeg synes altså ikke de har så meget at byde på - Jo med prisen, men
ellers ikke...

Og så er det jo træls at bruge mange penge på en ny mobil, når man ved der
er en endnu federe på vej (6650)...

Jeg er i vildrede... Hvor svært kan det dog være at sende 6650 på
markedet???

ARHG!
Lasse

(Måtte bare lige have mine frustrationer ud)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-12-02 01:52

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Er det bare mig eller er det et skidt tidspunkt for et mobilkøb?

Tjaa,, jeg går også og venter på Nokia 5100

Fra : Tom

Dato : 30-12-02 22:27

> Er det bare mig eller er det et skidt tidspunkt for et mobilkøb?

Det er da ligemeget hvor længe du venter, så vil der altid SNART komme en ny
og bedre model på markedet.

> [...]
det
> er lidt en plastiktelefon, hvor skærm/front let bliver ridset osv...?

Jeg har en 7650 og jo den er lidt større end de sidste nye modeller som ikke
kan så meget.
Men den passer nu fint i en lomme stadigvæk.
Skærnfront fejler ikke noget og resten er i udmærket kvalitet.
Man omgås jo telefonen med den bagtanke at den ikke har været billig

> Jeg er i vildrede... Hvor svært kan det dog være at sende 6650 på
> markedet???

Og lur mig om ikke der sammen med 6650 bliver annonceret en endnu ukendt
model som kan endnu mere end nogen anden telefon og så kan du blive ved med
at vente.
Køb den som du har brug for og som opfylder dine behov, og vent så længe som
du kan holde ud (de bliver jo også billigere).

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK