Maling af pudset mur?
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-12-02 00:20

Hej NG.

Da jeg ikke kan se mit indlæg i dk.bolig prøver jeg her.

Da vores kat og hund har revet noget af tapetet af i vores gang, da de var
små, vil jeg høre om jeg bare kan rive resten af og male direkte på den
pudsede væg, uden først at sætte nyt terpet op?
Det ser ud til at det ikke sidder rat fast.

--

M.v.h. Søren.

www.selkrog.subnet.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-12-02 01:04

Søren ô¿ô wrote:

> Da jeg ikke kan se mit indlæg i dk.bolig prøver jeg her.

Du bør være opmærksom på at dk.bolig er modereret. Hvis det er første
gang du poster til dk.bolig, kan der være en mindre tidsforsinkelse
inden indlægget kan ses i gruppen.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 30-12-02 10:03

> Du bør være opmærksom på at dk.bolig er modereret. Hvis det er første
> gang du poster til dk.bolig, kan der være en mindre tidsforsinkelse
> inden indlægget kan ses i gruppen.

Det viste jeg ikke, nu er det 18 timer siden og jeg kan ikke se den endnu.

Søren.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 02-01-03 13:00

Hej Søren

> [...]
> pudsede væg, uden først at sætte nyt terpet op?
> Det ser ud til at det ikke sidder rat fast.

Det kan du godt, du skal sørge for at ALT tapet er væk først, evt slibe med
sandpapir.
Spartle eventuelle huller og revner.
Derefter grunder du væggen med Microplast (det rækker langt).
Nu kan du male med almindelig plastmailng.

John Vedsegaard

P.S. dette er den rigtige gruppe til dit spørgsmål.