Andet multimedie
bentjuul 3670
Mange skærme
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-12-02 23:25

Hej her i gruppen

Jeg skal gerne sammensætte 24 monitorer ved siden af hinanden, således at
disse danner en meget stor wide screen fx i formatet 24576*768
(24*1024=24576). På denne "stor" skærm skal der køres en animation.
Jeg er klar over at en PC ikke kan styre alle disse skærme. Jeg leder derfor
efter noget software der kan afvikle fx. .avi filer på mange maskiner
samtidigt / synkront. Hver PC skal så afvikle sit eget billedudsnit af det
store format.

Er der nogen her der kender til sådan noget "cluster" software??

Venlig hilsen

Michael Rasmussen

Fra : Olesen

Dato : 30-12-02 10:12

"Michael Rasmussen" <mr@mrelektronik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> store format.
>
> Er der nogen her der kender til sådan noget "cluster" software??

Uha..lyder spændende og indviklet...hvad med perfekt synkronisering,
er det overhovedet muligt ?

Fra : manilaxxx@hotmail.co~

Dato : 30-12-02 17:07

On Mon, 30 Dec 2002 10:12:03 +0100, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>

> Uha..lyder spændende og indviklet...hvad med perfekt synkronisering,
> er det overhovedet muligt ?

Hvad med 3 windows maskiner med 6 kort i hver ?

Fra : Tomasz

Dato : 30-12-02 20:14

> [...]
> efter noget software der kan afvikle fx. .avi filer på mange maskiner
> samtidigt / synkront. Hver PC skal så afvikle sit eget billedudsnit af det

Hej
Jeg ved at Matrox laver kort til multi display (op til 16 på en gang),
....... gad vide om det er noget for dig
http://www.matrox.com/mga/multidisplay/product_chart.cfm

Når du bliver nu færdig en gang hvor kan man så se det henne

MVH
Tomasz

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 30-12-02 21:43

Tak for linket - jeg er lige ved at undersøge pris. Jeg har selv fundet
noget interessant på www.datapath.co.uk
Når den bliver færdig, kan den ses som billeder på min hjemmeside.

Vh Michael