BF1942 og UT2003 hjælp værdsættes!..
Fra : Mikkel Westh

Dato : 29-12-02 22:59

Hej folkens!

Jeg har lige installeret BF1942 og UT2003.
Men efter kort tids spillen, bliver jeg uden varsel smidt ud.
Spillet kan finde på bare at lukke ned, eller jeg kan få en flot blå
fejlskærm op hvorefter comp'en genstarter efter 5-10 sekunder.
Kan i hjælpe mig med hvad der er galt?
Specs:

Duron 850mhz
Palit GF4 Ti-4200
SB Live! 5.1
Win XP
Abit KT7-Raid
Plus alt det andet gejl...
Kører med Nvidias Detonator 40.72 eller 41.09 (kan ik huske hvad for en!)

Kan i hjælpe?

/Mikkel Westh

Fra : Lars Wiberg

Dato : 29-12-02 23:07

On Sun, 29 Dec 2002 22:59:07 +0100, "Mikkel Westh"
<mikkelwesth@@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Spillet kan finde på bare at lukke ned, eller jeg kan få en flot blå
> fejlskærm op hvorefter comp'en genstarter efter 5-10 sekunder.

Har du tjekket temperaturen af henholdsvis CPU og Grafikkort CPU?

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail

Fra : Mikkel Westh

Dato : 30-12-02 01:17

"Lars Wiberg" <lw@#nospam#c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
> "Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Jeg ved sq ikke helt hvordan jeg kan tjekke GPU'ens temperatur!
Men min CPU bliver aldrig over 30 grader!

/Mikkel Westh

Fra : Lars Wiberg

Dato : 30-12-02 01:51

On Mon, 30 Dec 2002 01:16:59 +0100, "Mikkel Westh"
<mikkelwesth@@hotmail.com> wrote:

> Jeg ved sq ikke helt hvordan jeg kan tjekke GPU'ens temperatur!
> Men min CPU bliver aldrig over 30 grader!

Hvis du har mulighed for at få fat i et af de der digitale termometre
med en føler man stikker ud af vinduet, så kan du klistre føleren på
GPU'en og få en rimelig pålidelig måling.

Fra : Anders Albrechtsen ~

Dato : 30-12-02 16:49

Mikkel Westh wrote:
> [...]
> Spillet kan finde på bare at lukke ned, eller jeg kan få en flot blå
> fejlskærm op hvorefter comp'en genstarter efter 5-10 sekunder.

1. Prøv at notere ned, hvad der står på den blå skærm. Ofte er der direkte
reference til hardware, f.eks. de velkendte "nv4_disp.dll" (nVidia
grafikkortet) eller "emu10k1.sys" (Soundblaster lydkortet).

2. Er det kun disse to spil der giver problemer, eller er det hver gang du
kører et spil?

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : a

Dato : 06-01-03 12:58

Tja det er hvad du kan forvente. Hvis du oplever at det hakker lidt og ikke
er helt realtime (d.v.s. bevægelserne følger ikke helt din hånds bevægelse)
så er den god nok for det er lige præcis battlefield i en nøddeskal. Lyden
er okay men grafikken er dårlig. Hvis du vil slippe for disse ulemper som
også ses i andre indlæg så prøv f.ek.s i stedet for Wolfenstein Multiplayer
som har 100 procent realtime flot grafik og kanongod lyd. En meget høj
intensitet med op til 62 spillerer per server. Vel at mærke spillerer du kan
se og ikke som i battlefield spillerer som man næsten ikke kan se p.g.a. af
hakken og dårlig grafik. Du kan iøvrig også forvente at opleve cheaters. Jeg
har selv spillet Battlefield nogle få gange men kan ikke forligne mig med
det når jeg nu f.eks. kender Wolfenstein. Du kan købe mit battlefield for
150 kr.

Vh. Bruce

Fra : Mikkel Westh

Dato : 06-01-03 17:52

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse

[snip..det samme lort igen og igen..]

Hey! Det er fint at du godt kan lide Wolfenstein, men nu har vi hørt dig.
Du lavede 3 tråde eller mere om at du villesælge BF fordi blah blah! Og at
Wolfenstein var meeeggeet bedre.
Men hold det venligst for dig selv !
Du er mildest talt RØVIRRITERENDE!
Vær rar oghold dig ude af tråden...
Anyways, back to topic!
Har fundet ud af det..
Det var overhovedet ik noget med BF, men fordi min processor var clocket!
Den begyndte konstant at gå ned, og nu har jeg nedclocket den og den virker
så..
Nu kører den bare kun 700 mhz og så er jeg sikker på at det vil hakke af
l*rt!
Skal dog voldopgradere i slutningen af måneden!

/Mikkel Westh