Månedens Pal*ds
Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-12-02 22:49

For noget tid siden uddelte vi hver måned "månedens palads" til en
ekstraordinært ringe biografoplevelse.
Vi er kommet ud af traditionen - men jeg vil hermed forsøge at genindføre:

Jeg nominerer Sal 3, Pal*ds København.

Inden jeg havde nået at se Blood Work gik den pludselig kun i Pal*ds.
Så jeg bed i det sure æble.
Operatørrummet til sal 3 er placeret oven på salen - og filmen
projiceres derfor ned på læredet via 2 skråtstillede spejle.
Udover at dette selvfølgelig gør, at operatøren har mere end svært ved
at se om billedet står skarpt, så er problemet, at disse spejle vist
ikke er blevet pudset siden salen blev indrettet.
Well...
Da filmen gik i gang stod billedet mildest talt dårligt.
Efter 5 minutter gik en af medbiografgængerne derfor ud og klagede - og
efter et stykke tid kunne man da også se at en eller anden forsøgte at
stille skarpt... Uden større held, dog... Så den samme medbiografgænger
gik derfor en gang til ud og klagede - med samme resultat. Vi så filmen
til ende fuldstændigt uskarpt.
Filmen var i øvrigt meget ridset. - Den er ny, så det MÅ være i pal*ds,
at det er sket.

-Rune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-02 03:13

Hej!

Rune Zedeler wrote:

> Jeg nominerer Sal 3, Pal*ds København.

Hvem i alverden går da også i Palads (KBH)? Det er den mest suttede biograf i
hele city

Tror hellere jeg vil i Vester Vov Vov :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Free pussy: http://www.broenink-art.nl/maukie.swf

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-12-02 03:42

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
biograf i
> hele city
>

> Tror hellere jeg vil i Vester Vov Vov :)

Den der kat er da bare for sød altså. ! Har kigget på hans site, men kan
ikke helt finde ud af hvor du har fundet den henne... Har du flere af
sådanne liggende? :)

Mikael

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-02 03:53

Hej!

"Mikael Schøler" wrote:

> Den der kat er da bare for sød altså. ! Har kigget på hans site, men kan
> ikke helt finde ud af hvor du har fundet den henne... Har du flere af
> sådanne liggende? :)

Hehe :) Kender desværre kun dét ene link til sådanne sager

Fra : Peter B. Juul

Dato : 30-12-02 07:10

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

> Hvem i alverden går da også i Palads (KBH)? Det er den mest suttede biograf i
> hele city

Sssshhh... Vi entusiaster forsøger at holde en illusion om at Palads
er værd at benytte i luften, så vi kan have de gode biografer i fred.

(I øvrigt er sal 1, 9 og 10 ganske udmærkede til ramasjang-film på en
heldig dag hvor mobilerne ikke ringer for meget.)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Diskussioner ødelægges tit af folk,
The RockBear. ((^)) der ved hvad de taler om"

Fra : Rune Zedeler

Dato : 30-12-02 14:43

Peter B. Juul wrote:

> (I øvrigt er sal 1, 9 og 10 ganske udmærkede til ramasjang-film på en
> heldig dag hvor mobilerne ikke ringer for meget.)

Det var også det jeg havde høre - og her finder vi så årsagen til at jeg
så Bertram & co... Efter fadæsen med sal 3 blev jeg nødt til at opleve
en sal, der havde "rygte for at være blandt de bedste i Pal*ds". Jeg har
nu oplevet sal 9. Billedet stod da skarpt, men det er så også det eneste
positive, jeg vil sige om den sal. Hold da kæft, man blev deppet af at
være derinde.

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 30-12-02 15:18

Kim Voss Schrader wrote:

> Hvem i alverden går da også i Palads (KBH)? Det er den mest suttede biograf i
> hele city

Som jeg skrev: Filmen gik ikke andre steder i kbh.

-Rune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-12-02 15:59

Hej!

Rune Zedeler wrote:

> Som jeg skrev: Filmen gik ikke andre steder i kbh.

Du kan/kunne se den i dine egne gemakker istedet. Så kan man også stoppe filmen
for at lave popkorn :)

Fra : Per

Dato : 30-12-02 11:07

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ende fuldstændigt uskarpt.
> Filmen var i øvrigt meget ridset. - Den er ny, så det MÅ være i pal*ds,

Så var det da heldigt at det var en dårlig film du så ;)