batterilevetid på Siemens 4015 comfort
Fra : Lars

Dato : 29-12-02 21:11

Hej

Jeg har en Siemens 4015 comfort, som er ca. 3 mdr gammel, hvor batterierne
ikke holder strøm mere end 30 min ved samtale. Er det normalt eller burde
jeg klage der hvor jeg har købt den.

hilsen Lars

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-12-02 22:09

Ja ... altså klage ...de skal holde meget længere
mv th

Fra : Lars

Dato : 30-12-02 00:01

Mente jeg egentlig nok. Jeg må snakke med forhandleren.

Har også selv lige købt 4115 Comfort (isdn), der håber jeg sgi at
batterierne holder længere.

Lars

Fra : pea.

Dato : 30-12-02 12:24

On Mon, 30 Dec 2002 00:01:01 +0100, "Lars" <hult@nspimage.dk> wrote:

>Mente jeg egentlig nok. Jeg må snakke med forhandleren.
>
>Har også selv lige købt 4115 Comfort (isdn), der håber jeg sgi at
>batterierne holder længere.

Vores 4015 er nu et år gammel og batterierne fungerer stadig fint.
Husker du at aflade batterierne helt en gang imellem? Det er nok
vigtigt hvis batterierne skal holde længe.
Mvh. - pea