Claus Borre´s alder?
Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-02 20:04

Efter en heftig diskussion ved julefrokosten endte det hele med et væddemål
om Claus Borre. Er der nogle der ved hvor gammel han er? De fleste kan nok
blive enig om at han i hvert fald er for gammel til F1.

Venlig hilsen Brian
der helst så Claus Borre helt væk fra sporten.

Fra : JACK JENSEN

Dato : 29-12-02 20:07

"Brian Olesen" <brian-christina@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om Claus Borre. Er der nogle der ved hvor gammel han er? De fleste kan nok
> blive enig om at han i hvert fald er for gammel til F1.

Claus Borre er nok 60 år - og ser ud derefter.
- Og så er han særdeles selvglad - (og uudholdelig at høre på)

Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-12-02 00:11

"JACK JENSEN" <jackjensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <brian-christina@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> væddemål
>
> Claus Borre er nok 60 år - og ser ud derefter.
> - Og så er han særdeles selvglad - (og uudholdelig at høre på)
Det har du ret i.
Jeg mener også han er over 60, men jeg skal helst have den præcise alder.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-12-02 20:07

UPS forkert gruppe.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-12-02 02:06

> [...]
> blive enig om at han i hvert fald er for gammel til F1.
>
> Venlig hilsen Brian
> der helst så Claus Borre helt væk fra sporten.

Jeg har en gang hørt Claus Porre kommentere 500cc GP fra Donnington, og der
fortalte han bl.a at "gode gamle mærker som f.eks. Harley Davidson ikke
deltog i GP løb længere", og hvad skal man så lige sige om hans kendskab på
dette område............!!!!!!!!!!!!!!

Alder: mellem selvglad & skinddød

Godt nytår.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : SLP/JM

Dato : 30-12-02 09:18

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev > Jeg har en gang hørt Claus
> [...]
> fortalte han bl.a at "gode gamle mærker som f.eks. Harley Davidson ikke
> deltog i GP løb længere", og hvad skal man så lige sige om hans kendskab

At han er gammel? HD vandt bl.a. 250cc GP 3 år i træk i 1970'erne.

--
Susanne

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-12-02 11:06

"SLP/JM" <Madcat@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på

> At han er gammel? HD vandt bl.a. 250cc GP 3 år i træk i 1970'erne.

Og deltog i nogle år (stoppede vist sidste eller forrige år) i superbike med
VR1000.
Men det ved Porren næppe.

Rittig

Fra : finn sander

Dato : 30-12-02 23:15

Claus Rittig < > Og deltog i nogle år (stoppede vist sidste eller forrige
år) i superbike med
> VR1000.
-----------------------------
AMA Superbike i USA, køre Doug P. (tror jeg ) MEN det sjove er at for at
få cyklen "homologert" (undskyld men jeg kan ikke stave ) blev HD nødtil at
lade cyklen indreg. i Polen!!!!! man tror det er løgn men et (?) antal
V2-1000 må der altså værre i Polen, hvis man har kørt i det land ved man at
det nok ikke er muligt at finde en vej på over 10km med god
asfaldt/huller..........
FS

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 31-12-02 10:44

Håndbogen "Danske Journalister 2000" opererer ikke med nogen Claus Borre -
men det ærværdige medlem Klaus Borre er født 11.6.1934 i Hellerup...

Fra : Allan Bojesen

Dato : 31-12-02 11:52

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Håndbogen "Danske Journalister 2000" opererer ikke med nogen Claus Borre -
> men det ærværdige medlem Klaus Borre er født 11.6.1934 i Hellerup...

Så kan jeg bedre forstå hans tåbelige udmeldinger. Manden er jo 68 år og
sikkert begyndende senil dement

Er du sikker på det er den samme??

Allan Bojesen

Fra : armand

Dato : 31-12-02 11:42

John de Summer-Brason <brason@get2net.dk> skrev i en
> Håndbogen "Danske Journalister 2000" opererer ikke med nogen Claus Borre -
> men det ærværdige medlem Klaus Borre er født 11.6.1934 i Hellerup...

= 69 år!!!

Dét er langt hinsides pensionsalderen, og han er jo ikke ligefrem freelance
derved at han jo er sin egen chef (og sender sig ud til verdens afkroge til
F1-løb trods absolut manglende kvalifikationer!), så: Næppe :-/

Hvis ellers ville man hos DR ikke kunne holde på sminkørerne, da
sminkearbejdet på ham ville være grundlag til enhver ansættelse i Hollywood

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-12-02 14:22

On Tue, 31 Dec 2002 10:43:45 +0100, "John de Summer-Brason"
<brason@get2net.dk> wrote:

>Håndbogen "Danske Journalister 2000" opererer ikke med nogen Claus Borre -
>men det ærværdige medlem Klaus Borre er født 11.6.1934 i Hellerup...

Hæ - At han er journalist forklarer jo en del
Men det bortforklarer ikke at han er en pestilens for al sport.
For i øvrigt hedder F1-munddiare-Porre ikke Claus Borre, men så vidt
jeg husker Claus Borre Andersen.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : 2mas Jensen

Dato : 31-12-02 12:40

Sun, 29 Dec 2002 20:03:39 +0100, skrev "Brian Olesen"
<brian-christina@mail1.stofanet.dk> noget i retning af:

>Efter en heftig diskussion ved julefrokosten endte det hele med et væddemål
>om Claus Borre. Er der nogle der ved hvor gammel han er?

Pudsigt, min mor og jeg sad og talte om det for nogle dage siden, og
vi skød på ca. 60 år.

Men jeg har lige sendt en mail til DR om emnet, så måske kan de løfte
sløret.
Jeg skal nok vende tilbage med svaret så snart det indløber.
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : 2mas Jensen

Dato : 02-01-03 13:14

Tue, 31 Dec 2002 12:40:13 +0100, skrev 2mas Jensen
<superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> noget i retning af:

> [...]
>sløret.
>Jeg skal nok vende tilbage med svaret så snart det indløber.

Svaret er netop kommet: Claus Borre er født 28. oktober 1944, så han
er altså 58 år...