/ Forside / Interesser / Fritid / Computerspil / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Computerspil
#NavnPoint
tedd 8528
mikael_ha.. 7820
refi 7305
Nordsted1 5883
ostemanden 4941
pallebhan.. 4708
HJV9222 4392
Klaudi 3460
miritdk 2521
10  Tri 2316
Nogen der så TV-Avisen her til aften ?
Fra : Dopedog


Dato : 29-12-02 18:49

Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og derefter
Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".

Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..

Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?

Så har det satme været en kedelig dag

-Ronnie

--
A pill to make you numb,
A pill to make you dumb,
A pill to make you, anybody else.
But all the drugs in this world,
won't save her from herself !



 
 
Lars Wiberg (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Lars Wiberg


Dato : 29-12-02 19:06

On Sun, 29 Dec 2002 18:48:34 +0100, "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote:

> Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..

Jeg sidder som regel og griner af det hvert år.

> Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?

Jeg er overbevist om der sidder en eller anden bevægelse derude der
hvert år prøver at skabe lidt røre med computerspil mani'en. Nogle af
dem er de hersens ultra-kristne grupper der mener (voldelige) spil bør
forbydes ved lov. Så er der den anden gruppe der mener det er lige så
vanedannende som heroin, og dermed også mener de skal forbydes ved
lov.

Det sjoveste var nok dengang en gruppe aktivister i USA prøvede at
brænde alle kasserne med Doom II (eller var det Quake - det var i
hvert fald fra ID games). En flok af de hersens aktivister vadede ind
i en af de større supermarkedskæder, og tog samtlige Doom II kasser
ned fra hylderne - slæbte dem udenfor og lavede et bål af dem.

Det sjove var jo så at kasserne var tomme :)

Den selv samme gruppe aktivister var også på jagt efter Harry Potter
bøgerne for et par år siden. Jeg ved dog ikke om de fik sat ild til
dem.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
"Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Ronny Nielsen (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Ronny Nielsen


Dato : 29-12-02 19:39


"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
derefter
> Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
> klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
>
> Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..
>
> Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?
>
> Så har det satme været en kedelig dag


Jeg gider ikke engang indgå i en diskussion med sådan en forudindtaget
fjols. Han griber straks til besynderlige konklusioner, baseret på egne
holdninger, istedet for at te sig som en rigtig forsker.

>
> -Ronnie
>
> --
> A pill to make you numb,
> A pill to make you dumb,
> A pill to make you, anybody else.
> But all the drugs in this world,
> won't save her from herself !
>
>



Hisp (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Hisp


Dato : 29-12-02 20:12

Trøst jer, vores forældre fik det samme at vide mht. til fjernsynet, deres
forældre det samme omkring biografen, etc. og hvordan er det lige vores
samfund ser ud i dag??

Hver tid sin svøbe, meningsdannenere og forskere, der går i selvsving over
det nye og for dem uinteressante ting er der nok af. Et eller andet sted er
de jo nødt til fremvise resultater, og dermed vise at de har en
eksistensberettigelse på finansloven......

vh/



Povl H. Pedersen (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 29-12-02 21:52

In article <3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog wrote:
> Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og derefter
> Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
> klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
>
> Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..
>
> Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?
>
> Så har det satme været en kedelig dag

Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
og bare kan tænde.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Mikael Schøler (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Mikael Schøler


Dato : 29-12-02 22:06


"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
news:slrnb0uo30.hu.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> In article <3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
wrote:
> > Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> > så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
derefter
> > Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
> > klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
> >
> > Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..
> >
> > Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?
> >
> > Så har det satme været en kedelig dag
>
> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> og bare kan tænde.
>
Ser jeg absolut intet problem i.. Et problem ser jeg i at jeg bruger min
pc'er til så meget andet end spil og når den så nu ER tændt, ja så skal man
jo liiiiiiiiiige spille lidt..

Men at gå op og ned af min computer til daglig er intet problem - så kan man
jo bare læse en god bog..:)

Mikael



Peter Sepstrup (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Peter Sepstrup


Dato : 29-12-02 22:09

> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> og bare kan tænde.

Hmm..... det kan måske være svært hvis man er glad for computer spil, men
ikke mere svært en hvis en der er glad for at se tv skal gå op og ned af sit
tv uden at tænde... man bliver vel altid lidt afhængig af de ting man godt
kan lide at lave..... det kan vel ikke være andeledes?!

Tag f.eks. skatere, jeg har selv kørt meget engang, og brugte den mindste
bid tid jeg havde på at løbe på rulleskøjter, men der høre man ingen alarm,
for det er jo ude i den friske luft...

Personligt vil jeg nærmest mene at det er sundere at spille computer end at
se fjernsyn, for jeg synes da jeg bruger hjernen mere når jeg spiller
computer (jeg er f.eks. aldrig faldet i søvn imens, det sker jævnligt foran
tv) og efter kan har spillet computer kan man side sige til sig selv "damn
jeg var go i dag, mulede dem allesammen" eller tage til efterretning hvis
det går skidt og ligesom få lidt ud af det i stedet for at bare sige "nøj
det var en go film" og tænke at det vil alligevel ikke være det samme næste
gang man ser den( med undtagelse af enkelte storfilm naturligvis).



Lars Wiberg (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Lars Wiberg


Dato : 29-12-02 22:45

On Sun, 29 Dec 2002 22:09:15 +0100, "Peter Sepstrup"
<sepstrup@privat.dk> wrote:

> Personligt vil jeg nærmest mene at det er sundere at spille computer end at
> se fjernsyn, for jeg synes da jeg bruger hjernen mere når jeg spiller
> computer (jeg er f.eks. aldrig faldet i søvn imens, det sker jævnligt foran
> tv) og efter kan har spillet computer kan man side sige til sig selv "damn
> jeg var go i dag, mulede dem allesammen" eller tage til efterretning hvis
> det går skidt og ligesom få lidt ud af det i stedet for at bare sige "nøj
> det var en go film" og tænke at det vil alligevel ikke være det samme næste
> gang man ser den( med undtagelse af enkelte storfilm naturligvis).

Det er den diskussion mange skakspillere blandt andre er glade for at
tage op. Skakspillet byder jo på både planlægning, koncentration og
snarrådighed. Sidst jeg åbnede for husalteret indeholdt det ingen af
delene, lige med undtagelse af alverdens gættelege der en gang imellem
vækker en grå celler her eller der.

I et spil skak får man hele tiden smidt noget ind på hjernebarken der
skal behandles, og som med computerspillet, så får man enten "YES!"
oplevelsen eller "PIS!" oplevelsen når der erklæres: "Skak Mat". TV'et
er bare tidsfordriv hvis man da ikke slår over på Discovery eller The
History Channel :)

Jeg ved ikke hvor tydeligt det er, at jeg knap gider glo på TV'et :)
Så hellere sidde læse et par kapitler af en god bog. Eller også tænde
for computeren og udfordre en tilfældig i skak eller Age of Empires.

Det er forresten videnskabeligt bevist at dem der hele tiden holder
hjernen i gang er langt mindre tilbøjelige til at få hjernelidelser i
deres alderdom. Jeg ved ikke lige hvilke lidelser TV'et skal redde os
fra.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
"Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Povl H. Pedersen (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 30-12-02 14:32

In article <dbqu0vsskgbtveri5rht5kc7r3knf4imp5@4ax.com>, Lars Wiberg wrote:
>
> Det er forresten videnskabeligt bevist at dem der hele tiden holder
> hjernen i gang er langt mindre tilbøjelige til at få hjernelidelser i
> deres alderdom. Jeg ved ikke lige hvilke lidelser TV'et skal redde os
> fra.

Hvis kroppen ikke holdes i gang, så sørger kardiovaskulære problemer
for at man ikke bliver så gammel at man får en alderdom. Man er
død inden.

Det er da sundt ind imellem at banke pulsen op omkring 200, og
kunne få den under 50. Nu kan jeg sagtens få pulsen derned foran
computeren, men sjældent når jeg spiller.

Kombiner computerspillene med noget paintball eller tilsvarende,
så man også får motion, så skal det nok gå.
--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

iddqd@worldonline.dk (30-12-2002)
Kommentar
Fra : iddqd@worldonline.dk


Dato : 30-12-02 18:02

Povl H. Pedersen wrote:
> Kombiner computerspillene med noget paintball eller tilsvarende,
> så man også får motion, så skal det nok gå.

Mountainbiking er heller ikke så ringe, super interval træning og et
adrenalin rush af format når man kører de rigtige steder. Bare en skam
der er så få gode steder i DK og så at muderet er så koldt på den her
årstid

Mvh

Bruno


Lars Wiberg (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Lars Wiberg


Dato : 29-12-02 22:25

On Sun, 29 Dec 2002 20:51:43 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> og bare kan tænde.

Er 1½ år længe nok? Det var så længe jeg gik efter jeg have spillet
Half-Life (og CounterStrike da det kom frem) i hvert eneste ledige
sekund i mit liv.

Jeg mener ikke man kan blive afhængig af at spiller computerspil -
grebet... ja, men ikke afhængig. Jeg gik fra det fordi jeg fik det
pludselige indfald, at det egentlig var spild af tid jeg kunne have
brugt meget bedre. Det er jo ikke ligefrem noget man kan smide på sit
CV og tage med til en jobsamtale.

Nu har jeg så samlet spillene op igen. Half-Life + CounterStrike er
installeret, men det siger mig ikke noget længere. Så hellere en god
gang strategi (Skak, Heroes of Might and Magic, StarCraft og Age of
Empires) hvor man kan få lov til at bruge hjernen lidt.

Folk kan komme og gå fra spillene som de vil. Jeg ser ikke mig selv
som noget unikum med en speciel overjordisk evne til at modstå
spillenes tiltrækningskraft - selvom det kunne lyde meget fedt.

Og så det der med at nogen mener man bliver mærkelig af at spille -
vås. Min generation har siddet klistret til en Nintendo / C64 / Amiga,
og vi er da endt ud med at blive ganske fornuftige mennesker
alligevel.

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
"Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Jacob (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 31-12-02 04:04


> Jeg mener ikke man kan blive afhængig af at spiller computerspil -
> grebet... ja, men ikke afhængig. Jeg gik fra det fordi jeg fik det
> pludselige indfald, at det egentlig var spild af tid jeg kunne have
> brugt meget bedre. Det er jo ikke ligefrem noget man kan smide på sit
> CV og tage med til en jobsamtale.

Afhængig er måske et stærkt ord... en artikel i Jyllandsposten udtrykte det
dog bedre. Gennem computerspil får du nemlig en masse spændende oplevelser,
som den almindelige dagligdag har svært ved at hamle op med.

Og det passer sådan set. Jeg arbejde med computerspil til dagligt, og er
nået til det punkt, hvor jeg sidder og keder mig, hvis jeg ikke har noget at
spille.

Det er en ret kedelig situation, når man når det punkt, hvor den slags
stimulans er vigtig for en... Jeg glæder mig til at det gode vejr kommer
igen (eller til Master of Orion III udkommer ;))



Lars Wiberg (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Lars Wiberg


Dato : 31-12-02 15:33

On Tue, 31 Dec 2002 04:04:03 +0100, "Jacob"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

> Det er en ret kedelig situation, når man når det punkt, hvor den slags
> stimulans er vigtig for en... Jeg glæder mig til at det gode vejr kommer
> igen (eller til Master of Orion III udkommer ;))

Jeg har slet ikke råd til at vente på alle de nye spil udkommer. Jeg
halter bagefter og køber alle Best Buy titlerne :) Så jeg nøjes med
Master of Orion I og II :)

--
Lars Wiberg alias Slartibartfast /\ ASCII Ribbon Campaign
http://southend.dk/ \/ No HTML or RTF in mail
"Because standards matter!" /\ Respect Open Standards

Dopedog (29-12-2002)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 29-12-02 22:31

> In article <3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
wrote:
> > Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> > så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
derefter
> > Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
> > klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
> >
> > Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..
> >
> > Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?
> >
> > Så har det satme været en kedelig dag
>
> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> og bare kan tænde.

Tro mig, det tror jeg faktisk godt at jeg ville kunne klare.
Stoppede med at ryge fra den ene dag til den anden efter at have røget 25-30
smøger hver dag i 3-4 år. Min viljestyrke plejer skam at være fin nok.

Men hvorfor skulle jeg ? Jeg kan li' at spille computerspil, hvorfor skulle
jeg ikke lave noget jeg godt kan li' ??

Grunden til jeg stoppede med at ryge var p.g.a. jeg har fået sukkersyge,
derfor var det ikke så smart at ose løs

-Ronnie

> --
> To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
> Writing to the above address will blacklist your mailserver.
> Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.



Erik Dan (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Erik Dan


Dato : 30-12-02 03:12


"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
news:3e0f69b2$0$47063$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > In article <3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
> wrote:
> > > Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> > > så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
> derefter
> > > Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det
er
> > > klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
> > >
> > Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> > hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> > og bare kan tænde.
>
>
> Men hvorfor skulle jeg ? Jeg kan li' at spille computerspil, hvorfor
skulle
> jeg ikke lave noget jeg godt kan li' ??
> -------
Fornægtelsen og den manglende erkendelse af ,at man har et
problem/afhængighed/misbrug ,er kendetegnet for en person, med netop
misbrug/afhængighed -, se bare på mennesker med anexoria.

/ Dan


Dopedog (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 30-12-02 22:21

> "Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
> news:3e0f69b2$0$47063$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > > In article <3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
> > wrote:
> > > > Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> > > > så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
> > derefter
> > > > Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen
det
> er
> > > > klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
> > > >
> > > Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> > > hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> > > og bare kan tænde.
> >
> >
> > Men hvorfor skulle jeg ? Jeg kan li' at spille computerspil, hvorfor
> skulle
> > jeg ikke lave noget jeg godt kan li' ??
> > -------
> Fornægtelsen og den manglende erkendelse af ,at man har et
> problem/afhængighed/misbrug ,er kendetegnet for en person, med netop
> misbrug/afhængighed -, se bare på mennesker med anexoria.

LOL jaja så siger vi det ... det kan jo være ligemeget hvad jeg siger, så
længe jeg bliver ved med at spille computerspil så er jeg afhængig !

-Ronnie

> / Dan
>



Povl H. Pedersen (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 30-12-02 14:35

In article <3e0f69b2$0$47063$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog wrote:
>> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
>> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
>> og bare kan tænde.
>
> Tro mig, det tror jeg faktisk godt at jeg ville kunne klare.
> Stoppede med at ryge fra den ene dag til den anden efter at have røget 25-30
> smøger hver dag i 3-4 år. Min viljestyrke plejer skam at være fin nok.
>
> Men hvorfor skulle jeg ? Jeg kan li' at spille computerspil, hvorfor skulle
> jeg ikke lave noget jeg godt kan li' ??
>
> Grunden til jeg stoppede med at ryge var p.g.a. jeg har fået sukkersyge,
> derfor var det ikke så smart at ose løs

Så skal du bare ud i den friske luft og motionere. Det er et
fremragende middel mod type 2 diabetes.

Det kunne jo være at det at du sidder for meget foran computeren
er en kraftigt medvirkende årsag.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Dopedog (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 30-12-02 22:21

> In article <3e0f69b2$0$47063$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
wrote:
> >> Bevis du ikke er afhængig. Undlad at spille computerspil en
> >> hel uge, vel at mærke en uge hvor du går op og ned af computeren
> >> og bare kan tænde.
> >
> > Tro mig, det tror jeg faktisk godt at jeg ville kunne klare.
> > Stoppede med at ryge fra den ene dag til den anden efter at have røget
25-30
> > smøger hver dag i 3-4 år. Min viljestyrke plejer skam at være fin nok.
> >
> > Men hvorfor skulle jeg ? Jeg kan li' at spille computerspil, hvorfor
skulle
> > jeg ikke lave noget jeg godt kan li' ??
> >
> > Grunden til jeg stoppede med at ryge var p.g.a. jeg har fået sukkersyge,
> > derfor var det ikke så smart at ose løs
>
> Så skal du bare ud i den friske luft og motionere. Det er et
> fremragende middel mod type 2 diabetes.
>
> Det kunne jo være at det at du sidder for meget foran computeren
> er en kraftigt medvirkende årsag.

Det er jeg sådan set også begyndt lige så stille på ... men jeg venter nu
lige lidt før jeg går igang igen, det er sku alt for glat til at løbe nu :)

-Ronnie

> --
> To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
> Writing to the above address will blacklist your mailserver.
> Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.



Povl H. Pedersen (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 31-12-02 00:30

In article <3e10b8cb$0$47064$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog wrote:
>> Så skal du bare ud i den friske luft og motionere. Det er et
>> fremragende middel mod type 2 diabetes.
>>
>> Det kunne jo være at det at du sidder for meget foran computeren
>> er en kraftigt medvirkende årsag.
>
> Det er jeg sådan set også begyndt lige så stille på ... men jeg venter nu
> lige lidt før jeg går igang igen, det er sku alt for glat til at løbe nu :)

Sludder og vrøvl. Men når der er så koldt, så kan det være et problem
med den meget kolde indåndingsluft. Det kan give astmalignende
symptomer, også hos eliteidrætsfolk.

Fidusen er at holde tempoet nede.

Til info kan jeg desuden lige nævne, at dit tempo ikke betyder det
store, det er distance du tilbagelægger gående eller løbende.
Man forbrænder ca. 1 kcal/km pr kg. Om man går eller løber med
Carl Lewis hastighed betyder under 10%.

Dog vil den høje hastighed dog ofte resultere i sekundærforbrænding,
og brug af en del energi ved genopbygning af muskler.

Så bare tag den med ro, og lad være med at overanstrenge dig.

m.v.h.
Povl

PS: Jeg gennemførte Paris Marathon 2001 på 3 timer 54 min, og indtil
omkring 4 klasse var jeg den langsomste dreng i klassen. Har i en
alder af 35 stadig en max puls på 198, og da jeg var i form sidste
år var min hvilepuls 34. Begge disse værdier er dog usædvanlige
for en person i min alder.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Erik Dan (31-12-2002)
Kommentar
Fra : Erik Dan


Dato : 31-12-02 02:56


"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> wrote in message
news:3e10b8cb$0$47064$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > In article <3e0f69b2$0$47063$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Dopedog
> wrote:
> Det er jeg sådan set også begyndt lige så stille på ... men jeg venter nu
> lige lidt før jeg går igang igen, det er sku alt for glat til at løbe nu
:)
>
> ---------------

http://www.motiononline.dk/

/ Dan


Dennis Kristensen (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Kristensen


Dato : 30-12-02 09:55

jeg vio sige det er en god klan jeg har prøvet dem de er meget søde at
snakke med men ders hjemmeside er ikke færdig inu med jeg synes den er meget
flok, ders hjemmmeside er http://www.operations.webbyen.dk . De har ikke
nogen medlemmer og jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har medlemmer, men
jeg gad ikke fordi jeg ike haede til til at spille men jeg kan love jer for
at ikke vil fortryde, de de spiller efter jers behov, håber i tilmeller den
klan



Ukendt (30-12-2002)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-12-02 12:10

On Mon, 30 Dec 2002 09:55:24 +0100, "Dennis Kristensen"
<denniskristensen@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg vio sige det er en god klan jeg har prøvet dem de er meget søde at
>snakke med men ders hjemmeside er ikke færdig inu med jeg synes den er meget
>flok, ders hjemmmeside er http://www.operations.webbyen.dk . De har ikke
>nogen medlemmer og jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har medlemmer, men
>jeg gad ikke fordi jeg ike haede til til at spille men jeg kan love jer for
>at ikke vil fortryde, de de spiller efter jers behov, håber i tilmeller den
>klan

Sjovt at du ikke gad og samtidig står i profilen. Endnu mere sjovt at
du siger de ikke har nogen medlemmer, omtaler dem i flertal og der
kun er dig og en anden i profilen. Hvis du ikke var med mere er der jo
kun een :P

Anyway jeg ser det som et slet skjult forsøg på lidt reklame, især
fordi du også stod for det første indlæg, med undtagelse af at du
havde stavet dit navn forkert første gang.

Du kan jo selv se
http://groups.google.com/groups?dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&th=df0a18250c5269f&seekm=gldu0v4ihquks0fkl0gd8fufp91u31sbmq%404ax.com&frame=off

Er ligefør jeg betegner det som spam, eftersom det kun er 2 dage siden
du skrev om det samme.

Du bliver sikkert rusket mere på plads af nogle fra "den hårde kerne"
her i gruppen :)

Hov forresten, jeres hjemmeside gør pænt ondt i øjnene og
skræmmer nok mere end den lokker folk til. Hvis jeg var dig
ville jeg finde nogle mere harmoniske farver, der ikke skriger
gå væk


FSO

SortePer (30-12-2002)
Kommentar
Fra : SortePer


Dato : 30-12-02 11:21

JA ! og bagefter var det om Bush og krigen der kommer. Hvad med om de bare
kunne spile CS og lagevære med at slå hinanden ihjel.

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:3e0f3596$0$47073$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Omkring afhængihed af computerspil hvor man så
> så stakkels lille Mads Bech (hed han vist) spille Counter-Strike og
derefter
> Psykolog Herman (eller hvad manden nu hed) stå og forklare "jamen det er
> klart man bliver afhængig af computerspil ligesom med andre ting".
>
> Jeg vidste sku ikke om jeg skulle grine eller græde ..
>
> Var det virkelig en af dagens vigtigste nyheds?
>
> Så har det satme været en kedelig dag
>
> -Ronnie
>
> --
> A pill to make you numb,
> A pill to make you dumb,
> A pill to make you, anybody else.
> But all the drugs in this world,
> won't save her from herself !
>
>



BadBack (30-12-2002)
Kommentar
Fra : BadBack


Dato : 30-12-02 12:09

"SortePer" <*post2400@hotmail.com*> wrote in
news:%3VP9.18762$Hl6.2029267@news010.worldonline.dk:

> JA ! og bagefter var det om Bush og krigen der kommer. Hvad med om de
> bare kunne spile CS og lagevære med at slå hinanden ihjel.

HØRT...øh LÆST!

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste