OT: Måske
Fra : Sailor

Dato : 29-12-02 18:29

Hejsa
Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men vi prøver.
Jeg er en (meget) ny hvad angår hjemmesider, domaine osv. Men jeg har købt
mig et domaine og har fundet ud af at lave min egen hjemmeserver (
E-Smith) Nu kommer spørgsmålet: Hvordan aktiverer jeg mit domaine?? Så alle
på WWW kan se hvad jeg har fundet ud af.
Domainet er købt hos Dandomain.
Jeg håber at dette er fyldestgørende så Ikan hjælpe mig videre. Hvis ikke så
må I stille spørgsmålen og jeg så svarer.

På forhånd tak
Ingvar

PS. Jeg vil selv gerne hoste min webside.

---

Fra : Per Ahm

Dato : 29-12-02 18:49

Du skal have et web udbyder til at hoste din DNS!

Dns skal så pege på din PC / Server, ved hjælp af en fast IP adresse!

Hvis dan domain, ikke kan tilbyde denne DNS pegning / hostning... Kan du
betale dig fra det ved alle webhoteller....

Med venlig hilsen
Per Ahm

http://home1.stofanet.dk/per.ahm/

Fra : Per Ahm

Dato : 29-12-02 19:16

Men du skal vide lidt om hva du laver, for at få tingene til at svinge, og
hvis din mail samtidigt skal køre under dit eget domæne! Skal dette også
opsættes både på din pc / server. og DNS for dette skal lige ledes opsættes!

Der enæst skal din PC jo altid stå åben, for at folk kan se din side!

Der er mange ting der kan gå galt osv.... Men alt er muligt for den som
bærer viljen i hjertet "Citat: Thomas Mygind"

Men jeg ville nok finde en af de udemærkede webhoteller til 49,00 pr. måned!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-12-02 19:21

http://www.gratisdns.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-12-02 22:46

Sailor skrev:
> Hejsa
> Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe men vi prøver.
dk.edb.internet.udbydere.webhotel er den rigtige gruppe at spørge
om sådan noget.

Men som Knud skrev så er www.gratisdns.dk et godt bud.

FUT:dk.edb.internet.udbydere.webhotel hvor svar havner.

Lars Raaby