Championship Manager
Fra : Anders Ballisager

Dato : 29-12-02 17:11

Hvornår kommer den nye version af Championship Manager ?

Mvh.
Anders

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-12-02 17:20

"Anders Ballisager" <ballisager@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvornår kommer den nye version af Championship Manager ?
>
> Mvh.
> Anders

Der er blevet sagt februar næste år... Lad os så se om det holder..

Mikael

Fra : Anders Ballisager

Dato : 29-12-02 17:42

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Ballisager" <ballisager@post.tdcadsl.dk> wrote in message

> Der er blevet sagt februar næste år... Lad os så se om det holder..
>
> Mikael

Der er noget at leve op til. Jeg læste et eller andet sted, at der i den nye
version ville være mulighed
for i 2D at se kampene - har jeg læst forkert eller er der noget om det.

Anders

Fra : m.e

Dato : 29-12-02 18:16

den udkommer ca. d. 22-02-2003.
det er rigtig nok at man kommer til at kunne se kampene i 2d.
mvh morten

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-12-02 18:16

> [...]
nye
> version ville være mulighed
> for i 2D at se kampene - har jeg læst forkert eller er der noget om det.

Den er skam god nok. Man har i Cm4 lavet det sådan at det er muligt at se
kampen ovenfra - altså med små brikker som spillere og bold. Du kan faktisk
www.sigames.com finde en såkaldt rolling demo - dvs en demofilm af Cm4.
Der kan man bl.a. se hvordan det ser ud når man ser kampen.

Mikael