Er sunsite død...?
Fra : Niels L.

Dato : 29-12-02 14:11

Hej alle....

Jeg bruger ofte sunsite-serveren, fordi TDC ret tit er ustabil. Men i
øjeblikket virker den helt død. Ved I om det er hér hos mig der er et
problem, eller har sunsite været 'nede' siden 22.-12. 2002?

Nytårshilsner
Niels

(Jeg ved godt, at det er lidt uden for emnet, men kunne ikke lige finde på
andet at gøre...)

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 29-12-02 14:22

"Niels L." skrev:
> Jeg bruger ofte sunsite-serveren, fordi TDC ret tit
> er ustabil. Men i øjeblikket virker den helt død. [..]

Med mindre den er blevet spist, så er dette nok den forkerte gruppe :)

Prøv news:dk.edb.internet eller news:dk.edb.internet.udbydere

Mvh, Lars

Fra : Niels L.

Dato : 29-12-02 14:54

"Lars Ladingkaer" <larl@et-soft.dkX> skrev i en meddelelse

> Med mindre den er blevet spist, så er dette nok den forkerte gruppe :)
>
> Prøv news:dk.edb.internet eller news:dk.edb.internet.udbydere
>
> Mvh, Lars

Tak, Lars!
Det lader til at der e r problemer!

Mvh.
Niels

Fra : Krabsen

Dato : 30-12-02 21:32

Den døde på grund af strømafbrydelsen i Nordjylland. Og da Sunsite drives på
frivillig basis kom den altså ikke op, før en fra staben kom forbi..

mvh
Krabsen