Fjernelse af Spam mail på serveren
Fra : Søren Vang

Dato : 29-12-02 13:18

Jeg håber at jeg er kommet ind i den rigtige nyhedsgruppe, ellers vil
jeg gerne ledes på rette vej.........

Jeg leder efter et program eller en service på nettet der kan gå ind på
min pop3 konto, scanne den og fjerne det værste skrammel. Er der nogle
der har nogle gode erfaringer?
Jeg har prøvet med en service på http://spam.n-dream.com/ som ser helt
super-duper ud når man læser hvad de skriver. Problemet er bare at jeg
ikke kan få den til at virke. Ind til videre har den ikke slettet en
eneste af mine mails.
Håber at I kender nogle gode steder.

Venligst
Søren

Fra : Christian Vandsø

Dato : 29-12-02 13:16

On Sun, 29 Dec 2002 13:17:54 +0100, Søren Vang
<vang_fjern_dette@mmf.au.dk> wrote:

>Jeg leder efter et program eller en service på nettet der kan gå ind på
>min pop3 konto, scanne den og fjerne det værste skrammel. Er der nogle
>der har nogle gode erfaringer?

Jeg har skrevet et program der gør netop det. Det ligger her:
http://broothal.dk/software/

/Christian

Fra : Niels Callesøe

Dato : 29-12-02 13:55

Christian Vandsø wrote in

> Jeg har skrevet et program der gør netop det. Det ligger her:
> http://broothal.dk/software/

Jeg er sikker på at Christians program er ganske fortrinligt, men til
de der ikke føler sig så stærke i at anvende den slags udfra en Perl
source, så har jeg tidligere brugt Mailwasher <url:
http://www.mailwasher.net> og det fungerer udemærket[0].

[0]: Så længe man husker at slå den tåbelige 'bounce' funktion fra.

--
Niels Callesøe - nørd light @work

give($me,"liberty") or die();

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-12-02 14:00

Niels Callesøe skrev:

>http://www.mailwasher.net> og det fungerer udemærket[0].

Enig.

>[0]: Så længe man husker at slå den tåbelige 'bounce' funktion fra.

.... som er tåbelig fordi man ikke kan stole på afsenderadressen.

--
Bertel

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-12-02 17:33

Christian Vandsø skrev:

> Jeg har skrevet et program der gør netop det. Det ligger her:
> http://broothal.dk/software/
>
> /Christian

Hvordan skal det indstaleres? Jeg kan ikke finde udaf at bruge
dit program.

Lars Raaby