OutlookXP og flere PC'ere og konti!
Fra : BentL

Dato : 29-12-02 12:02

Hej gruppe og Godt Nytår
Håber I kan hjælpe med et lille problem.
Vi har tre PC'ere på et lille netværk. Den ene en laptop. Kører Office XP.
Har også en lille PDA og bruger ActiveSync til at synkronisere bla.
kalenderen med.
Jeg ville gerne at den ene PC kommer til at fungere som server for
kalenderfunktionen i Outlook og at de andre ved opkobling til netværket
automatisk synkroniserer til denne kalender. Som forholdene er nu ligger
data i en brugerkonto på C:\Documents and settings\navn\aplication data
osv.
Kan denne mappe ikke sættes til f.ex. D:\Dokumenter\Outlook\Kalender?
Og så skal de andre PC'ere have deres mapper sat til
\\Server\D:\Dokumenter\Outlook\Kalender eller noget lignende?
Har prøvet at oprette en ny profil, men den kommer jo også til at ligge i
private mapper.
Håber I kan hjælpe!

Mvh.

Bent Lund

Fra : Klaus

Dato : 29-12-02 13:22

"BentL" <bentlund@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> \\Server\D:\Dokumenter\Outlook\Kalender eller noget lignende?
> Har prøvet at oprette en ny profil, men den kommer jo også til at ligge i

Har lige fået svar på det samme, her i gruppen.
Find den .pst-fil der er dannet. Flyt denne til den ny placering. Slet
filerne på de andres maskiner.
Når du starter Outlook næste gang, spørger den efter filens placering. Det
samme gør de andre maskiners.
Klaus

Fra : BentL

Dato : 29-12-02 15:52

"Klaus" <hebs@besenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> filerne på de andres maskiner.
> Når du starter Outlook næste gang, spørger den efter filens placering. Det
Hej Klaus
Tak for hurtigt svar! Jeg havde ellers læst gruppen igennem for lign. men
ikke fundet noget.
Godt Nytår alle!
Hilsen

Bent