Basisbank og VPC?
Fra : Franner

Dato : 07-03-01 13:06

Som størstedelen af de øvrige danske banker, understøtter heller ikke
Basisbanks løsning opkobling fra mac. Er der imidlertid nogen, der har
erfaringer med Basisbank og Virtual PC? Lader det sig gøre?

/Steen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-03-01 13:50

Franner <steenf@hco.kollegienet.dk> wrote:

> [...]
> Basisbanks løsning opkobling fra mac. Er der imidlertid nogen, der har
> erfaringer med Basisbank og Virtual PC? Lader det sig gøre?

Det kommer an på din tålmodighed og din Mac. Virtuel PC er
dræææææbbbbende langsom og stiller store krav til din Mac. G3 350 mhz og
opefter - ellers skulle det vist være uudholdeligt.

Hvorfor skifter du ikke bare til fx. Jyske Bank - det kører som i olie ?
--
Ciao Jesper

Fra : Franner

Dato : 07-03-01 18:19

Hej Jesper,

nu er jeg ikke bekendt med Jyske Banks rentesatser, men Basisbanks ind- og
udlånsrente er ret imponerende, så umiddelbart har jeg ikke lyst til at
skifte (og slet ikke, hvis VPC gi'r mig adgang fra min mac), derfor:

Kan man automatisk gå ud fra, at VPC gi'r mig adgang, eller er der nogen
bankløsninger som den ikke kan klare (har ingen erfaringer med VPC)?

/Steen

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-03-01 18:39

In article <3AA66D69.F3BE9749@hco.kollegienet.dk>,
Franner <steenf@hco.kollegienet.dk> wrote:

> Kan man automatisk gå ud fra, at VPC gi'r mig adgang,

Det fungerer fint på en iMac/333, OS 9 og VPC 3 og 4.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jørgen Emborg

Dato : 07-03-01 17:33

Det er ikke helt rigtigt at VPC er dræbende langsom. Jeg har en 266MhZ G3
med 288MB Ram og kører Danske Banks homebanking via VPC 3.0. Det kører ikke
superhurtigt, men to-tre girokort + lidt mere tager ikke over 5 min.

Mvh Jørgen Emborg

----------
I artiklen <1epwjaq.7vs5d514qwwn4N%jesper@gylling.net>, jesper@gylling.net

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-03-01 23:20

Jørgen Emborg <emborg@email.dk> wrote:

> Det er ikke helt rigtigt at VPC er dræbende langsom. Jeg har en 266MhZ G3
> med 288MB Ram og kører Danske Banks homebanking via VPC 3.0. Det kører ikke
> superhurtigt, men to-tre girokort + lidt mere tager ikke over 5 min.

Samme Mac, 224 MB RAM - kører glimrende VPC 4/Danske NetBank.

Mojn, Thomas

--
If your family tree does not fork,
you just might be a redneck.

- Jeff Foxworthy

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 07-03-01 21:10

Ang. VPC, Så har jeg lige haft det et stykke tid haft VPC 2.3 på min iMac
233. Det fungerede, men var meget længe om at starte op. Nu har jeg fået
den over på min Pismo /400 og opdateret til VPC 3.0 og sikke en forskel.
Starter op på et øjeblik. Den er lidt længe om det, når den skal printe,
men det er til at leve med og absolut brugbart. Men efter den erfaring, så
jo nyere og kraftigere maskine, des bedre. Men det er jo selvfølglig ingen
nyhed

Hilsen Hanne