Problemer med standby på Nokia 3210
Fra : LM

Dato : 29-12-02 00:33

Jeg har en Nokia 3210, der er brugt ca. 1 år.

Men den kan kun holde strøm 2-3 dage, selv om den slukkes om natten.

Batteriet er altid blevet afladt helt. Når der er 2 streger tilbage, går den
faktisk død, første gang man snakker i den.

Er det ikke noget med, at der er et problem når der skal oveføres meget
strøm på en gang (f.eks. samtale) med Nokia 3210?

Kan jeg gøre noget ved det?

Mvh Lars

Fra : Henrik Krogh

Dato : 29-12-02 01:37

LM <nospam@nospam.nospam> wrote:

> [...]
>
> Er det ikke noget med, at der er et problem når der skal oveføres meget
> strøm på en gang (f.eks. samtale) med Nokia 3210?

Tja - jeg er bange for at det ikke er helt unormalt - du skal nok
anskaffe dig et nyt batteri - eller en ny telefon!
vh
Henrik
--
Fjern fjern i mailadresse

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 31-12-02 16:29

Hej
Du skal nok have nyt batteri, de har et ganske billigt uoriginalt et herpå:
http://shop.bytes-and-colours.com/html/ProductBig.asp?Productno=5001003&Prod
uctgroup=Mobiltill&ProductMiddlegroup=Nokia%20tec

Det koster 135 danske kroner + 29 kroner i porto
(Bemærk de 159 kroner der står er svenske og der står i deres vejledning at
man skal gange med 0,85 for at få det i danske.)
Så hvis du ikke vil investere i en ny telefon kan du prøve der
Og for lige at få én ting på det rene, jeg har intet at gøre med den butik
andet end jeg har fået en god behandling der :)
MVH
Morten