Hotel i Frankrig (F1)
Fra : J W Nielsen

Dato : 28-12-02 21:17

Hej - og godt nytår !
Til sommer skal vi en tur til Spanien i bil. Vi regner med at ha' en
overnatning i den sydlige del af Alsace - Mulhouse/Belfort.
Vi er 5 personer.
Jeg har kigget på Formule1 - de er billige og ligger klods op af
motorvejen - men er de billige... ???
Kigger jeg på de to omkring Belfort står der:
"Room for single, twin or triple occupancy* - Price per night"
- og så 25 Euro...
Er det prisen pr. værelse uanset om man er 1-2 eller 3 personer ???

Mvh
Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 28-12-02 23:21

On Sat, 28 Dec 2002 21:16:49 +0100, "J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk>
wrote:

>Jeg har kigget på Formule1 - de er billige og ligger klods op af
>motorvejen - men er de billige... ???

Jep - vi har brugt dem meget, og de ér billige.
Iøvrigt findes en konkurrent: www.premiereclasse.com

>Kigger jeg på de to omkring Belfort står der:
>"Room for single, twin or triple occupancy* - Price per night"
>- og så 25 Euro...
>Er det prisen pr. værelse uanset om man er 1-2 eller 3 personer ?

Jep - man betaler for værelset uanset antal personer.

Ifm. "triple" er Ejerne normalt ret strenge vedr. max. 3 overnattende
på værelset, selvom I godt kan være 4, dér. Dette kan omgå'es vha.
bookning pr. automat ved indgangen, men til den relativt lave pris for
værelset, bør man ikke snyde -> som jég ser det !
---

Mvh...

Fra : Joergensen

Dato : 29-12-02 13:51

Hej

Ja, de er billige.

I skal nok bestille værelser på forhånd eller komme tidlig
på aften.
Ved Mulhouse er der flere tilsvarende Moteller ved siden
af F1.

Mvh
Jørgensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 29-12-02 16:15

"Joergensen" <buzz@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Vi er 5 personer.
> Jeg har kigget på Formule1 - de er billige og ligger klods op af

F1 Mulhouse 135kr 15/10 2002
MvH Steen

Fra : ole

Dato : 29-12-02 16:38

> [...]
> Til sommer skal vi en tur til Spanien i bil. Vi regner med at ha' en
> overnatning i den sydlige del af Alsace - Mulhouse/Belfort.

Et godt råd til alle TØM bilen for alt , det gælder alle steder også de hoteller hvor
der er hegn omkring og en jernlåge der bliver lukket om aftenen.

Vi fik nemlig bilen tømt på vej ned gennem Frankrig, ved parkering hos et sikkert hotel
der var indhegnet,
men kl. 04:00 om morgenen blev der lavet indbrud ved dørlåsen og alt ikke medtagne bagage
blev stjålet.
Nogle dage efter, hvor vi havde skrevet alt det stjålne op på A4 ark på FRANSK, tog vi hen
til police og fik en attest, så vi kunne få erstatning ved hjemkomst hos forsikringen.

Da vi forlod police kom en jysk familie med 3 børn, alt lige fra bil og indhold var blevet
stjålet.

Fra : J W Nielsen

Dato : 29-12-02 17:14

Mange tak for info allesammen...

Mvh
Jørgen

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 01-01-03 17:59

Det er en UDEMÆRKET hotel kæde.

http://www.formule1.com.au/about_accor.asp

Vi har nu 2 gange (en gang belgien, en gang Tyskland) benyttet F! hoteller
og det virker fint.
Værelset er til 3 personer MEN det kan varier fra sted til sted om man må
bruge det til børn over 12 år (eller lign) (Tyskland ved Hanover har en
begrændsning på 2 voksne og et barn under 10 år)
"Kammerne" er fine og bad og WC er og så OK...Ren og pænt.

Pas på jeres bagage i alle andre lande...IKKE I BILEN !!!!

Mvh
Rene

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 01-01-03 18:05