E-Mail
webnoob 5265
opret mail
Fra : john doe

Dato : 28-12-02 21:26

nok et dumt sp. men hvor opretter man en email ved teledanmark.

Har et tdc internet ab. men hvor opretter jeg en email ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-12-02 23:16

<http://kundeservice.tdconline.dk/bredbaand/artikel.php?index_id=35>

<http://mail.tdconline.dk/>

Fra : john doe

Dato : 29-12-02 11:33

> <http://kundeservice.tdconline.dk/bredbaand/artikel.php?index_id=35>
>
> <http://mail.tdconline.dk/>

Fint nok hvis man allerede har en email og vil oprette flere. Men hvor står
den første, hvis jeg har en. Eller skal jeg selv på nettet og vælge en ?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 29-12-02 15:49

Den 29 dec 2002 skrev john doe i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Fint nok hvis man allerede har en email og vil oprette flere. Men
> hvor står den første, hvis jeg har en. Eller skal jeg selv på
> nettet og vælge en ?

Du skulle gerne have fået papirer fra TDC med bl.a. dit 12-cifrede
kundenummer, password m.v.. Vejledningen står her:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?id=35481&dogtag=tdco-mo-mn

LarsK

Fra : John Vedsegaard

Dato : 28-12-02 23:30

Tryk simpelthen på opret meddelse øverst til venstre..

Du skal stå i postbiblioteket, ikke i nyhedsgrupperne. Det ændre du ved at
trykke der på dk.edb.internet.software.mail+news.

John Vedsegaard
Det kan da ikke være nemmere, men måske skulle det være en joke

Fra : john doe

Dato : 29-12-02 11:32

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> wrote in message
> [...]
>

> John Vedsegaard
> Det kan da ikke være nemmere, men måske skulle det være en joke

Fint nok hvis man HAR en email adresse. Men det har jeg ikke....

og hvad mener du med at stå i dk.edb.internet.software.mail+news. Hvis jeg
vil sende en mail skal jeg vel stå i inbox.

Fra : john doe

Dato : 29-12-02 11:45

> John Vedsegaard
> Det kan da ikke være nemmere, men måske skulle det være en joke

Skulle måske have skrevet email adresse.