Liste over gruppens brugere
Fra : Jakob Madsen

Dato : 28-12-02 20:13

Hej

Jeg er ved at lægge sidste hånd på afstemningssitet til årets prisuddeling,
og i den forbindelse skal jeg bruge en liste over samtlige brugere (med
tilhørende email adresser) der har postet i gruppen i tidens løb.
Jeg fik tilsendt en liste sidste år, men kan sgu ikke lige huske fra hvem,
så hvis vedkommende eller en anden her i gruppen kan skaffe en opdateret
liste, så vil jeg blive en glad mand.

Mvh.
Jakob Madsen
jakob@zoidberg.dk

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 28-12-02 23:01

Jakob Madsen skrev i en meddelelse...
> [...]
> og i den forbindelse skal jeg bruge en liste over samtlige brugere (med
> tilhørende email adresser) der har postet i gruppen i tidens løb.

Hvorfor dog?? Jeg kan med nød forstå, at du skal bruge en liste over hvem,
der 'optræder' her i gruppen, så du kan lave en slags ligegyldig statistik,
men hvorfor e-mailadresserne?? Og den er da ikke lovlig med mindre ALLE
brugere giver deres skriftlige tilladelse til, at du bruger den........

Men forklar lige, hvorfor du får brug for brugernavne+tilhørende
e-mailadresser!

-- HEJ
..........skøjter glat hen over isen...............

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-12-02 23:24

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Men forklar lige, hvorfor du får brug for brugernavne+tilhørende
> e-mailadresser!

Sidste år var det for at tjekke at ingen uden for gruppen stemte i "vores"
afstemning.
Det blev bl.a. annonceret på Jubii film.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-12-02 00:33

"Henrik 'Egern' Jensen" <cj_egern@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Men forklar lige, hvorfor du får brug for brugernavne+tilhørende
> e-mailadresser!

Det er konsekvensen af, at et par kommercielle sider dækkede afstemningen
sidste år og opfordrede læsere til at være med. Afstemningen udspringer af
denne nyhedsgruppe, og konsensus er derfor, at kun brugere, der har postet i
gruppen i indeværende år, har ret til at stemme. E-mail angives ved
afstemning for at sikre, at man kun stemmer én gang, og at man har et
tilhørsforhold til dk.kultur.film. Det er frivilligt at deltage.

MVH
Jens

Fra : ASKF

Dato : 29-12-02 13:54

Jens Thomsen ytrede sig i
<3e0e3270$0$35868$edfadb0f@dread15.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>afstemning for at sikre, at man kun stemmer én gang, og at man har et
>tilhørsforhold til dk.kultur.film. Det er frivilligt at deltage.

Ville det så ikke være mere passende at benytte samme alias, som
benyttes i gruppen?, der er jo en del der hyppigt skifter e-mail adr.
pga. spam.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : / / dentro / /

Dato : 29-12-02 14:09

: Ville det så ikke være mere passende at benytte samme alias, som
: benyttes i gruppen?, der er jo en del der hyppigt skifter e-mail adr.
: pga. spam.

Der er også mange som skifter alias?

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 29-12-02 13:00

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så hvis vedkommende eller en anden her i gruppen kan skaffe en opdateret

Kan man ikke lave en form for password, der så blot kan blive postet her i
gruppen? Så må alle deltage, men det kræver jo så, at de kigger i gruppen
først. At ikke-indviede bliver interesseret i vores afstemning vil vel så
kun være en fordel for gruppen?

MvH Mikkel

Fra : Piotr Duda-Dziewierz

Dato : 29-12-02 13:31

> [...]
> så hvis vedkommende eller en anden her i gruppen kan skaffe en opdateret

Skal vi hver især sende vores mails til dig? Nej vel?

--
Piotr

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 29-12-02 13:50

Hej

"Piotr Duda-Dziewierz" <dziewierz@hotmail.com> writes:
> Skal vi hver især sende vores mails til dig? Nej vel?

Folk med en unix-maskine og en lokal kopi af nyhedsgruppen, kan vel
hurtigt trylle en liste over aktive postere og de emails de sender fra
frem... Det er vel det letteste?

--
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk - http://www.minefilm.tk