Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til billedregistrering
Fra : Ukendt

Dato : 28-12-02 18:10

Hej alle

Er der nogen, der kan anbefale et godt program til registrering af mine
analoge billeder (hovedsageligt dia).

Skal jeg bare fortsætte med at bruge Exel, eller er der noget, der er
smartere (og kompatibelt med Exel, så jeg ikke skal til at starte helt
forfra :)?

Med venlig hilsen
Ebbe Rasch

Fra : ole

Dato : 28-12-02 20:01

Ebbe Rasch wrote:
> [...]
>
> Skal jeg bare fortsætte med at bruge Exel, eller er der noget, der er
> smartere (og kompatibelt med Exel, så jeg ikke skal til at starte helt

Hvis du med registrering mener eks. dato/emne/opbevaringssted osv. ville
jeg da benytte Access - også fra officepakken - du kan import/eksport
data som tabeller uden problemer og får mange flere
søge/sorterings-muligheder i et databaseprogram som Access.

Mvh
Ole

Fra : Jakob Hoffmann

Dato : 29-12-02 12:42

Hej.

Eller hvad med blot at bruge Excel-regneark? Det er ganske simpelt og efter
at have defineret/lavet fornuftige kolonner, kan man sortere efter alt...

Mvh Jakob