Lydbank ?
Fra : Erik Isager

Dato : 03-12-00 21:19

Hej NG
Jeg "roder" lidt med noget hjemmeside med hunde !
I den forbindelse kunne jeg tænke mig at bruge nogle hunde lyde ( f eks
noget vov vov ) er der nogen der ved et sted jeg kan finde sådan nogle.
Jeg kunne også godt bruge nogle hunde animationer.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Camilla Scharff

Dato : 03-12-00 21:42

Hej Erik

Prøv at lave et par søgninger på fx www.google.com (rigtig god
søgemaskine!!) på fx dog+animated+gif (skulle give en masse links til sider
med animerede giffer med hunde...) og dog+bark+wav eller dog+bark+wma (som
forhåbentlig giver nogle links til sider med lydfiler med hundegøen - skift
selv "bark" ud med noget andet - fx "growl", hvis du vil have knurren...).
God fornøjelse!

Mvh. Camilla

Erik Isager <erik.isager@haslev.mail.telia.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:z%xW5.4818$_t3.479672@news101.telia.com...

Fra : Erik Isager

Dato : 03-12-00 22:34

"Camilla Scharff" <camischa@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skift
> selv "bark" ud med noget andet - fx "growl", hvis du vil have knurren...).

Tak for det
Jeg kender godt søgesiden, men jeg var ikke kommet i tanke om at bruge den
til det !!

--
Venlig hilsen
Erik Isager