Suzuki GS 500e søges
Fra : f_rollo

Dato : 28-12-02 16:50

Jeg ønsker mig meget en Suzuki gs500e, men fik ikke nogen i julegave så
jeg må nok tage sagen i egen hånd.

Kan nogen henvise til en privat eller forhandler der har en gs500e, ikke
ældre end '90, pris i omegnen af 30.000.

http://www.kandu.dk/

Fra : streetfigther@mail.d~

Dato : 28-12-02 17:18

f_rollo <f_rollo.news@kandu.dk> skrev:
> [...]
>
>Kan nogen henvise til en privat
>eller forhandler der har en gs500e, ikke
>ældre end '90, pris i omegnen af 30.000.

Jeg ved ikke med prisen om den er realistisk, men
mon ikke det nok skulle kunne lade sig gøre!

Du kan prøve at indrykke en tråd under
dk.marked.privat.motorcykel
Den gruppe er vist bedre til formålet

Mvh. Kim
(bandit600)
http://www.streetfigther.dk

Fra : wheeler

Dato : 28-12-02 19:01

<streetfigther@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan prøve at indrykke en tråd under
> [...]

Men jeg kan oplyse at markedet bugner med topic.....30 K og du har en 98/99
model, hvis du bare har en smule handelstalent....
Har ikke lige tid lige nu, men jeg kan muligvis over mail henvise dig til
desperate sælgere, hvis du er interesseret
--
Wheeler
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65;-)

Fra : Nicolai Lønne

Dato : 29-12-02 17:03

> [...]
>Har ikke lige tid lige nu, men jeg
>kan muligvis over mail henvise dig til
>desperate sælgere, hvis du er interesseret

Jeg har lige nu to private og en forhandler i hånden, men hvis de
glipper så vender jeg tilbage. So far tak for hjælpen

Fra : wheeler

Dato : 31-12-02 00:11

"Nicolai Lønne (slet P6YYL)" <loenne@P6YYLprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige nu to private og en forhandler i hånden, men hvis de
> glipper så vender jeg tilbage. So far tak for hjælpen

Du er velkommen

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Hekto

Dato : 31-12-02 01:02

In article <10411778810.970481577999998@dtext.news.tele.dk>,
loenne@P6YYLprivat.dk says...

> Jeg har lige nu to private og en forhandler i hånden, men hvis de
> glipper så vender jeg tilbage. So far tak for hjælpen

Et sæt Michelin på, og den er slet ikke så tosset!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Funky123

Dato : 02-02-03 18:05

hejsa !

Jeg har en GS500E og er lidt interesseret i at sælge den ! det er en 90'
men har ikke gået så langt ! den er sort og grå, kører godt !

Du kan kontakte mig på min mail:

sorenkjaer@hotmail.com

hilsen Søren !

http://www.kandu.dk/

Fra : Hekto

Dato : 02-02-03 23:27

In article <3e3d5009$0$124$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Funky123.news@kandu.dk says...
> [...]
>
> Jeg har en GS500E og er lidt interesseret i at sælge den ! det er en 90'
> men har ikke gået så langt ! den er sort og grå, kører godt !

Jeg har sendt dig en mail!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?