Beko
Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 28-12-02 15:13

Hej Gruppe

Godt nytår til alle .

Jeg sidder og kigger på vaskemaskiner, og er lige faldet over mærket Beko.
Er der nogen der kender det og vil dele ud af erfaringer?! Jeg ved godt, man
burde gå efter AEG, Baukenckt, Miele etc., men pengepungen er ikke lige til
det.

Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak.

Nytårshilsner
Mette

Fra : Jensen

Dato : 28-12-02 18:22

"Mette Nylander Sørup" <mette@countryfan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> burde gå efter AEG, Baukenckt, Miele etc., men pengepungen er ikke lige

Hvis du går ind på http://www.taenk.dk/

der har de bl.a denne test http://www.taenk.dk/tt/2002/tt29/vaske/skema/

Jensen

Fra : Finn I

Dato : 29-12-02 15:47

> [...]
man
> burde gå efter AEG, Baukenckt, Miele etc., men pengepungen er ikke lige

Jeg ville klart vælge en lettere brugt AEG f.eks. i stedet for de billige
mærker fra Harald Nyborg og deslige.
Mange forhandlere har også brugte maskiner som de kommer ud og sætter op.
Jeg kender et ældre ægtepar som for ca. 1 md. siden har købt en 2 år gammel
AEG til 2.000,- leveret og opsat og det hele. Jeg husker ikke modelnr. men
den er både med timer og det hele - de har så ikke noget at bruge det fancy
til men det ser flot ud .

Mvh
Finn