Min browser opfører sig sært
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 03-12-00 13:57

Selv om dette måske ikke er et spørgsmål for denne gruppe,
vil jeg alligevel gerne prøve. I mappen "foretrukne" har jeg
URLen til min egen hjemmeside. Jeg vil gerne have en genvej
direkte på skrivebordet, og det lader sig (sådan set) sagtens
gøre. Men når jeg vil besøge mig selv via denne skrivebords-
genvej siger browseren, at "programmet har udført en ulovlig
handling og lukker". Dette sker uanset om genvejen er fra
webhotellet eller den direkte udbyder-adresse.

Det gør den ikke på nogen af de andre skrivebordsgenveje
jeg har etableret, og jeg kan også besøge mig selv på normal
måde via "foretrukne". Har nogen et bud på hvad går der galt?

Ann Mette Heindorff
amhstamps@adr.dk
http://stamptravel.dht.dk (webhotel)
http://w1.1429.telia.com/~u142900356 (direct)

Fra : ha

Dato : 03-12-00 15:37

> [...]
> jeg har etableret, og jeg kan også besøge mig selv på normal
> måde via "foretrukne". Har nogen et bud på hvad går der galt?

Næh, men hvis det er Internet Explorer vi taler om, kan den engang imellem
opføre sig mystisk. Prøv at installere programmet igen, det kan evt. hjælpe.

m.v.h.

Henrik Andersen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 06-12-00 23:17

"Ann Mette Heindorff" <amsh@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handling og lukker". Dette sker uanset om genvejen er fra
> webhotellet eller den direkte udbyder-adresse.

Hvilken Windows og hvilken browser bruger du?

mvh
Ulrik

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 06-12-00 23:31

Ulrik Friis <ulrikx@friis.as> wrote in message

> Hvilken Windows og hvilken browser bruger du?

Win98 og MSIE 5

mvh
Ann Mette