Ibook 800mHz og Ram
Fra : x-man

Dato : 28-12-02 12:02

Jeg har netop købt en Ibook 800mHz og den er virkelig fed. Men jeg mangler
noget ekstra ram. Jeg synes Apple ram i Applestore er en smule dyre.

Kan jeg købe almindelig ram (fx. kingston)?
Skal jeg købe PC100 eller PC133 SO-Dimm (eller er det ligegyldigt)?

Mvh.
Janus Andersen
janus@rawnet.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 28-12-02 12:23

x-man <guy_6@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kan jeg købe almindelig ram (fx. kingston)?
> Skal jeg købe PC100 eller PC133 SO-Dimm (eller er det ligegyldigt)?

Hej Janus....

Du skal købe 144pin PC100 SO-DIMM RAM, og køb du blot Kingston, der får
du livsvarig garanti.

Office-Line i Kbh. sælger ram fra DataRam og andre firmaer har
selvfølgelig også billigere RAM - jeg sværger til Kingston.

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og.....