Re:hvilken kort skal jeg købe
Fra : karl klyde

Dato : 28-12-02 11:49

Hej er der nogle der kan fortælle mig hvilken kort jeg skal købe?
Daytona GeForce3 Ti200 128 MB DDR RAM m/TV-Out AGP eller Tornado GeForce4
MX440 Retail TV-Out AGP / 128MB DDR / 2048x1536@75 / GeForce4 MX440

eller er der et bedre kort til de sammme penge

martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-12-02 12:19

karl klyde wrote:
> [...]
> Daytona GeForce3 Ti200 128 MB DDR RAM m/TV-Out AGP
> eller
> Tornado GeForce4 MX440 Retail TV-Out AGP

Førstnævnte er hurtigst, men hvad skal du bruge det til?
<http://shor.ter.dk/130735714>

/Mikael

Fra : karl klyde

Dato : 28-12-02 14:38

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e0d8897$0$47070$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Førstnævnte er hurtigst, men hvad skal du bruge det til?
> <http://shor.ter.dk/130735714>
>
> /Mikael

Hej Mikael
tak for dit svar. kort skal mest bruges til at spille med

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-12-02 11:28

karl klyde wrote:
> kort skal mest bruges til at spille med

Så skal du vælge Geforce3 Ti200 fra Daytona, personligt ville
jeg dog vælge et andet mærke pga. de problemer jeg har hørt
folk har haft med netop Daytona...

/Mikael