Euro
Fra : V.Bentsen

Dato : 28-12-02 01:02

Fra en tur til Tyskland, har jeg ca. 70 Euro tilbage. Hvis der er interesse
er de til veksling til DKr. til dagskurs, uden gebyr.Vi går ind på nettet
og ser hvad kursen er, thats it
mvh
V. Bentsen

Fra : ole

Dato : 28-12-02 14:45

"V.Bentsen" <vbentsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Fra en tur til Tyskland, har jeg ca. 70 Euro tilbage. Hvis der er interesse
> er de til veksling til DKr. til dagskurs, uden gebyr.Vi går ind på nettet
> og ser hvad kursen er, thats it

Du kan bruge dine Euro i Netto gebyrfrit !

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-12-02 15:27

"V.Bentsen" wrote:

> [...]
> er de til veksling til DKr. til dagskurs, uden gebyr.Vi går ind på nettet

Interessant information.

Til din info:
Test af forbindelsen bedes venligst henlagt til gruppen dk.test.

Se oversigt og mere info om grupperne under dk hirakiet via linket indsat
nederst.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : MSE

Dato : 31-12-02 00:11

Ja, man kan lære meget her

Fra : Andreas Falck

Dato : 31-12-02 11:45

MSE <mier@email.dk> skrev således i

> Ja, man kan lære meget her

Ja, bl.a. at man klipper alt overflødigt væk, og kun citerer det man
direkte svarer på, og at man placerer sit svar under det man svarer
på.

Læs mere i linket i min signatur, - og så må du (og alle i andre) have
et rigtigt godt nytår.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret