Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan justere jeg lagets gennemsigtighed~
Fra : Dennis

Dato : 27-12-02 23:40

Hvordan justere man lagets gennemsigtighed i Adope Photoshop elements?

Jeg har 3 billeder som skal "flyde" sammen med baggrunden men jeg kan ikke
finde hvor man kan bestemme med hvor meget det skal "flyde" sammen.

En der kan hjælpe?

Dennis

Fra : B N

Dato : 28-12-02 00:03

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har 3 billeder som skal "flyde" sammen med baggrunden men jeg kan ikke
> finde hvor man kan bestemme med hvor meget det skal "flyde" sammen.

I det vindue hvor du kan se dine lag, er der et punkt der hedder "Opacitet",
den stå som standard til 100%, hvis du skruer ned for den, bliver dit lag
mere gennemsigtig.

B N

Fra : Dennis

Dato : 28-12-02 16:48