Brugsanvisning til VB
Fra : Ole John Hansen

Dato : 07-03-01 09:54

Hej igen !

Jeg kunne godt tænke mig en manual til Vb6, gerne en der forklarede lidt om
de kommandoer der findes, er der en der kender en sådan ? hvor køber mand
den ? og hvad koster den ?

Jeg har en form med en knap, når jeg trykker på knappen, vil jeg gerne have
den til at kalde form2, hvorledes skal denne kode være ?

Dette er måske lidt primitivt spørgsmål, men man er jo nødt til at begynde
et sted.

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 07-03-01 10:38

"Ole John Hansen" <nykobingf@bloddonor.dk> wrote in message

> [...]
om
> de kommandoer der findes, er der en der kender en sådan ? hvor køber mand

Den kan ses på msdn.microsoft.com

> Jeg har en form med en knap, når jeg trykker på knappen, vil jeg gerne
have
> den til at kalde form2, hvorledes skal denne kode være ?

I funktionen skriver du blot

form2.show

> Dette er måske lidt primitivt spørgsmål, men man er jo nødt til at begynde
> et sted.

Du skal da være velkommen..

--
Niels Henriksen
Systemudvikler

Fra : Kim Petersen

Dato : 07-03-01 14:56

Hvis du på www.webhut.dk søger efter "Visual Basic Reference", finder du i
hvert fald en fyldestgørende reference, tilgengæld koster de 3(!) bøger
tilsammen
kr. 950,-!

Mvh. Kim Petersen